Pregled bibliografske jedinice broj: 1036644
Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja
Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja // Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom. Zbornik radova / Andrijašević, Marin ; Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1992. str. 41-50 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1036644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja
(The genre-based approach in EST teaching: Research results)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom. Zbornik radova
/ Andrijašević, Marin ; Vrhovac, Yvonne - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1992, 41-50
Skup
Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.05.1992. - 09.05.1992
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
žanrovski pristup ; nastava engleskoga jezika struke ; znanstveni radovi ; akademski tekstovi ; konvencije akademskoga pisanja
(genre-based approach ; teaching English for Specific Purposes ; scientific papers ; academic texts ; conventions in academic writing)
Sažetak
Žanrovski pristup u nastavi engleskoga jezika struke omogućuje studentima stjecanje znanja o konvencijama koje im olakšavaju i poboljšavaju sposobnost učinkovitoga praćenja znanstvene literature. U radu se iznose rezultati istraživanja u kojem e sudjelovalo 232 studenata prve i druge godine smjerova fizike i kemije na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Rezultati pokazuju da, iako studenti prirodnih znanosti uglavnom nisu upoznati s konvencionalnim formama znanstvenih žanrova, ipak imaju prethodna znanja koja čine dobar temelj za stjecanje novih znanja. Osim toga, suvremeni pristup poučavanja engleskoga kao jezika struke u Hrvatskoj, koji uključuje interpretaciju teksta i diskursa u skladu sa suvremenim spoznajama u tom području, omogućuje jednostavno uvođenje žanrovskoga pristupa u sveučilišnoj nastavi stranoga jezika. i to bez većih modifikacija nastavnih metoda koje su uvriježene i bez bitne izmjene postojećih nastavnih materijala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA