Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036644

Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja


Narančić Kovač, Smiljana
Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja // Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom. Zbornik radova / Andrijašević, Marin ; Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1992. str. 41-50 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1036644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja
(The genre-based approach in EST teaching: Research results)

Autori
Narančić Kovač, Smiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom. Zbornik radova / Andrijašević, Marin ; Vrhovac, Yvonne - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1992, 41-50

Skup
Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.05.1992. - 09.05.1992

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
žanrovski pristup ; nastava engleskoga jezika struke ; znanstveni radovi ; akademski tekstovi ; konvencije akademskoga pisanja
(genre-based approach ; teaching English for Specific Purposes ; scientific papers ; academic texts ; conventions in academic writing)

Sažetak
Žanrovski pristup u nastavi engleskoga jezika struke omogućuje studentima stjecanje znanja o konvencijama koje im olakšavaju i poboljšavaju sposobnost učinkovitoga praćenja znanstvene literature. U radu se iznose rezultati istraživanja u kojem e sudjelovalo 232 studenata prve i druge godine smjerova fizike i kemije na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Rezultati pokazuju da, iako studenti prirodnih znanosti uglavnom nisu upoznati s konvencionalnim formama znanstvenih žanrova, ipak imaju prethodna znanja koja čine dobar temelj za stjecanje novih znanja. Osim toga, suvremeni pristup poučavanja engleskoga kao jezika struke u Hrvatskoj, koji uključuje interpretaciju teksta i diskursa u skladu sa suvremenim spoznajama u tom području, omogućuje jednostavno uvođenje žanrovskoga pristupa u sveučilišnoj nastavi stranoga jezika. i to bez većih modifikacija nastavnih metoda koje su uvriježene i bez bitne izmjene postojećih nastavnih materijala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
6-03-168

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Smiljana Narančić Kovač (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Narančić Kovač, Smiljana
Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja // Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom. Zbornik radova / Andrijašević, Marin ; Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1992. str. 41-50 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Narančić Kovač, S. (1992) Žanrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istraživanja. U: Andrijašević, M. & Vrhovac, Y. (ur.)Strani jezik u dodiru s materinskim jezikom. Zbornik radova.
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {1992}, pages = {41-50}, keywords = {\v{z}anrovski pristup, nastava engleskoga jezika struke, znanstveni radovi, akademski tekstovi, konvencije akademskoga pisanja}, title = {\v{Z}anrovski pristup u nastavi jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti - rezultati istra\v{z}ivanja}, keyword = {\v{z}anrovski pristup, nastava engleskoga jezika struke, znanstveni radovi, akademski tekstovi, konvencije akademskoga pisanja}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {1992}, pages = {41-50}, keywords = {genre-based approach, teaching English for Specific Purposes, scientific papers, academic texts, conventions in academic writing}, title = {The genre-based approach in EST teaching: Research results}, keyword = {genre-based approach, teaching English for Specific Purposes, scientific papers, academic texts, conventions in academic writing}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font