Pregled bibliografske jedinice broj: 1036639
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture // 1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju - Knjiga sažetaka / Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 198-199 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1036639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika
s teškoćama na nastavi Glazbene kulture
(Implementation of Teaching Strategies in Teaching
Music Culture to Students with Disabilities)
Autori
Škojo, Tihana ; Gjokaj, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju - Knjiga sažetaka
/ Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 198-199
ISBN
978-953-8181-19-1
Skup
1. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.12.2019. - 06.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavnici, nastava Glazbene kultura, učenici s teškoćama, nastavne strategije
(teachers, Music Culture, teaching strategies, students with disabilities)
Sažetak
Uspješna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u nastavi Glazbene kulture, kao preduvjet uspjeha pretpostavlja kompetentne nastavnike koji sukladno učenikovim mogućnostima i afinitetima te utvrđenim odgojno-obrazovnim ishodima kreativno oblikuju nastavne strategije će koristiti u nastavi. U radu se prikazuje istraživanje, ostvareno s ciljem utvrđivanja strategija koje nastavnici koriste u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture. Iz rezultata istraživanja, razvidan je metodički i didaktički pluralizam prilikom strukturiranja nastave Glazbene kulture, kreiran sa svrhom što je moguće kvalitetnijeg ostvarivanja nastavnog cilja i uspješnije inkluzije učenika s teškoćama. Nastavnici zaključno utvrđuju kako je osmišljavanje efikasnih nastavnih strategija, u kojima su implementirane potrebne didaktičke i metodičke prilagodbe, složen i zahtjevan zadatak te aktualiziraju potrebu za stjecanjem dodatnih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost