Pregled bibliografske jedinice broj: 1036587
Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga
Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga // ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING
Varaždin, Hrvatska, 2018. str. 25-35 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1036587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga
(Influence of Ethical Issues on Direct and Interactive Marketing Implementation)
Autori
Širola, Davor ; Rendulić, Ana-Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING
/ - , 2018, 25-35
Skup
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
izravni marketing, telemarketing, etika u tržišnom komuniciranju
(Direct Marketing, Telemarketing, Ethics in Market Communication)
Sažetak
Telemarketing, kataloški marketing, e-mail i drugi oblici izravnog i interaktivnog marketinga postali su snažan alat marketerima u oglašavanju, komuniciranju i prodaji posebice složenijih proizvoda i usluga novim i postojećim potrošačima te postprodajnim uslugama za postojeće potrošače. Ovakav način tržišne komunikacije već dugo prate različita etička pitanja, poput uznemiravanja, narušavanja privatnosti, nepravednog odnosa, obmana i prijevara, što je potaklo uvođenje registra 'ne zovi', razradu etičkih kodeksa za uporabu elektroničkih medija i telemarketinga, zakona o zaštiti potrošača te propisa o zaštiti podataka. To je nedavno posebno istaknuto kroz početak primjene EU uredbe o zaštiti podataka 2016/679. Istraživanjem mišljenja i iskustva potrošača i ponuđača o primjeni telemarketinga utvrđeno je da postoji povezanost percipirane etičnosti ponašanja telemarketera te zadovoljstva i povjerenja potrošača prema poslovnim subjektima koji koriste telemarketing. Slijedi da bolje poštivanje etičkih zahtjeva može donijeti telemarketerima veće povjerenje i zadovoljstvo potrošača, a posljedično moguće i lojalnije potrošače.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija