Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036587

Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga


Širola, Davor; Rendulić, Ana-Marija
Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga // ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING
Varaždin, Hrvatska, 2018. str. 25-35 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1036587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga
(Influence of Ethical Issues on Direct and Interactive Marketing Implementation)

Autori
Širola, Davor ; Rendulić, Ana-Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING / - , 2018, 25-35

Skup
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
izravni marketing, telemarketing, etika u tržišnom komuniciranju
(Direct Marketing, Telemarketing, Ethics in Market Communication)

Sažetak
Telemarketing, kataloški marketing, e-mail i drugi oblici izravnog i interaktivnog marketinga postali su snažan alat marketerima u oglašavanju, komuniciranju i prodaji posebice složenijih proizvoda i usluga novim i postojećim potrošačima te postprodajnim uslugama za postojeće potrošače. Ovakav način tržišne komunikacije već dugo prate različita etička pitanja, poput uznemiravanja, narušavanja privatnosti, nepravednog odnosa, obmana i prijevara, što je potaklo uvođenje registra 'ne zovi', razradu etičkih kodeksa za uporabu elektroničkih medija i telemarketinga, zakona o zaštiti potrošača te propisa o zaštiti podataka. To je nedavno posebno istaknuto kroz početak primjene EU uredbe o zaštiti podataka 2016/679. Istraživanjem mišljenja i iskustva potrošača i ponuđača o primjeni telemarketinga utvrđeno je da postoji povezanost percipirane etičnosti ponašanja telemarketera te zadovoljstva i povjerenja potrošača prema poslovnim subjektima koji koriste telemarketing. Slijedi da bolje poštivanje etičkih zahtjeva može donijeti telemarketerima veće povjerenje i zadovoljstvo potrošača, a posljedično moguće i lojalnije potrošače.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Davor Širola (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Širola, Davor; Rendulić, Ana-Marija
Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga // ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING
Varaždin, Hrvatska, 2018. str. 25-35 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Širola, D. & Rendulić, A. (2018) Utjecaj etičkih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga. U: ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING.
@article{article, author = {\v{S}irola, Davor and Renduli\'{c}, Ana-Marija}, year = {2018}, pages = {25-35}, keywords = {izravni marketing, telemarketing, etika u tr\v{z}i\v{s}nom komuniciranju}, title = {Utjecaj eti\v{c}kih pitanja na primjenu izravnog i interaktivnog marketinga}, keyword = {izravni marketing, telemarketing, etika u tr\v{z}i\v{s}nom komuniciranju}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}irola, Davor and Renduli\'{c}, Ana-Marija}, year = {2018}, pages = {25-35}, keywords = {Direct Marketing, Telemarketing, Ethics in Market Communication}, title = {Influence of Ethical Issues on Direct and Interactive Marketing Implementation}, keyword = {Direct Marketing, Telemarketing, Ethics in Market Communication}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font