Pregled bibliografske jedinice broj: 1036556
Studentski projekt kao inspiracija za realizaciju glazbene nastave u gimnaziji
Studentski projekt kao inspiracija za realizaciju glazbene nastave u gimnaziji // Teorijsko i umetničko u pedagoškim scenskim umetnostima / Petrović, M. (ur.).
Beograd: Fakultet za muzičku umetnost, 2019. str. 76-89 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1036556 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentski projekt kao inspiracija za realizaciju
glazbene nastave u gimnaziji
(Student project as an inspirational music teaching
in Gymnasium)
Autori
Bučko, Ana ; Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Teorijsko i umetničko u pedagoškim scenskim umetnostima
/ Petrović, M. - Beograd : Fakultet za muzičku umetnost, 2019, 76-89
ISBN
978-86-81340-11-0
Skup
21. pedagoški forum scenskih umetnosti
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 28.09.2018. - 30.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
gimnazija, glazbena pedagogija, Glazbena umjetnost, izvannastavne aktivnosti, studentski projekt
(student project, music pedagogy, gymnasium, extracurricular activities, teaching music)
Sažetak
Projektna nastava je oduvijek privlačila pozornost odgojno-obrazovnih dionika te je zbog mogućnosti koje pruža, važan segment suvremene nastave. Tijekom studiranja na Muzičkoj akademiji u Puli studenti glazbene pedagogije imaju priliku, uz redovitu nastavu, sudjelovati u različitim izvannastavnim aktivnostima i realizirati projekte s profesorima. Jedan od projekata je i nastavni projekt pod nazivom „Djetinjstvo viđeno očima impresionista: Claude Debussy i Božidar Kunc“ koji je za cilj imao predstaviti dijelove dvaju glasovirskih ciklusa inspiriranih svijetom djece i mladeži – Dječji kutić i Mlado lišće. Takav nastavni projekt bio je poticaj za izradu nastavne jedinice Božidar Kunc – ciklus Mlado lišće op. 20, namijenjene učenicima trećeg razreda gimnazije. Otvoreni model u nastavi Glazbene umjetnosti daje prostora za oblikovanje nastavne jedinice koja se odmiče od klasične nastave, odnosno od one nastave na koju su učenici naviknuti, stvarajući novo razredno ozračje i motivaciju kao temelj za učenje. Ujedno treba uzeti u obzir da nove generacije učenika odrastaju uz nove tehnologije pa je njihovo uvođenje u nastavu prilika da im se gradivo učini pristupačnijim i zanimljivijim. Nastavna jedinica obuhvaća utvrđivanje stečenih znanja o impresionizmu te obradu hrvatskog skladatelja Božidara Kunca. Pored upoznavanja djela Draga priča i Maštanje o sreći iz ciklusa Mlado lišće op. 20, naglasak se stavlja na emocionalni aspekt kojim se teži prihvaćanju glazbe, ali i sebe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost