Pregled bibliografske jedinice broj: 1036333
Matematika na izvoru
Matematika na izvoru // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 18 (2017), 72; 38-47 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1036333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematika na izvoru
(Mathematics, at its source)
Autori
Mardešić, Julija ; Baras, Ivo ; Šitin, Ivona
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 18
(2017), 72;
38-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Školska matematika, primjeri iz udžbeničke prakse.
(School mathematics, examples from math textbooks)
Sažetak
Matematika je predmet kojeg učenici pohađaju tokom osnovnoškolskog i uglavnom cijelog srednjoškolskog obrazovanja. Školska matematika ne predstavlja samo skup pojmova, činjenica i pravila koje treba naučiti, nego pomaže izgraditi cjelovit sustav logičnog mišljenja i zaključivanja koji čovjek koristi cijelog života. Iako je jasno da se na počecima tog procesa neće inzistirati na strogosti i preciznosti matematičkih iskaza, trebalo bi paziti na točnost i logičnost, izbjegavajući da se dođe u proturječja s matematikom na kasnijim obrazovnim razinama. Ovaj rad pokušava služeći se izdvojenim primjerima pokrenuti razgovor o tome koliko je recentna udžbenička praksa u RH u skladu s ovim nastojanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije