Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036293

Projektiranje strukture glavnog rebra tankera prema Harmoniziranim propisima (IACS CSR BC&OT)


Plavšić, Maja
Projektiranje strukture glavnog rebra tankera prema Harmoniziranim propisima (IACS CSR BC&OT), 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb


CROSBI ID: 1036293 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projektiranje strukture glavnog rebra tankera prema Harmoniziranim propisima (IACS CSR BC&OT)
(Structural design of midship section of oil tanker according to Harmonized rules)

Autori
Plavšić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet strojarstva i brodogradnje

Mjesto
Zagreb

Datum
16.07

Godina
2015

Stranica
78

Mentor
Prebeg, Pero

Ključne riječi
granična čvrstoća, višekriterijsko projektiranje, optimizacija
(ultimate strength, multi-criteria decision making, optimization)

Sažetak
Ovaj diplomski rad obuhvaća upoznavanje s novim Harmoniziranim pravilima, sa naglaskom na lokalno dimenzioniranje strukturnih elemenata, te na uzdužnu graničnu čvrstoću trupa kako u neoštećenom, tako i kod određenih oštećenja koja mogu biti posljedica sudara, odnosno oštećenja boka, ili nasukavanja, odnosno oštećenja dna. Na temelju Pravila izrađeni su stukturni modeli glavnog rebra trupa tankera. Izrađen je model primjenom programa MARS 2000 prema kojemu su dimenzionirani konstrukcijski elementi. Iz dimenzija određenih pomoću programa MARS 2000 izrađeni su strukturni modeli u programu MAESTRO glavnog rebra trupa tankera za neoštećeno stanje, za slučaj oštećenog boka, te za slučaj oštećenog dna. Ti modeli prikladni su za proračun uzdužne granične čvrstoće trupa broda koristeći programski modul razvijen na FSB-u (LUSA). Rezultati dobiveni programskim modulom LUSA uspoređuju se sa rezultatima ostvarenima programom MARS 2000. Na temelju izrađenih modela, izrađen je optimizacijski model u programu DeMak. U ovom radu donje granice projektnih varijabli zadane su prema proračunu minimalnih lokalnih dimenzija prema Harmoniziranim pravilima. Ciljevi optimizacije bili su što manja masa uz što veći postignuti granični moment savijanja. Za provedenu optimizaciju izvršena je analiza rezultata, te usporedba početnog, prototipnog modela i modela odabranog nakon optimizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Brodogradnja



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pero Prebeg (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.fsb.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Plavšić, Maja
Projektiranje strukture glavnog rebra tankera prema Harmoniziranim propisima (IACS CSR BC&OT), 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb
Plavšić, M. (2015) 'Projektiranje strukture glavnog rebra tankera prema Harmoniziranim propisima (IACS CSR BC&OT)', diplomski rad, diplomski, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Plav\v{s}i\'{c}, Maja}, year = {2015}, pages = {78}, keywords = {grani\v{c}na \v{c}vrsto\'{c}a, vi\v{s}ekriterijsko projektiranje, optimizacija}, title = {Projektiranje strukture glavnog rebra tankera prema Harmoniziranim propisima (IACS CSR BC and OT)}, keyword = {grani\v{c}na \v{c}vrsto\'{c}a, vi\v{s}ekriterijsko projektiranje, optimizacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Plav\v{s}i\'{c}, Maja}, year = {2015}, pages = {78}, keywords = {ultimate strength, multi-criteria decision making, optimization}, title = {Structural design of midship section of oil tanker according to Harmonized rules}, keyword = {ultimate strength, multi-criteria decision making, optimization}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font