Pregled bibliografske jedinice broj: 1036187
Wellness nije samo prostor
Wellness nije samo prostor // Drugi znanstveno - stručni kongres "Lječilišni turizam i prirodni ljekoviti činitelji" / Cattunar, Albert (ur.).
Rijeka: Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije, 2019. str. 79-82 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1036187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Wellness nije samo prostor
(Wellness is not just a space)
Autori
Zulle, Kristijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Drugi znanstveno - stručni kongres "Lječilišni turizam i prirodni ljekoviti činitelji"
/ Cattunar, Albert - Rijeka : Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije, 2019, 79-82
Skup
Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko - goranske županije
Mjesto i datum
Rab, Hrvatska, 30.08.2019. - 01.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
wellness ; hotel ; očuvanje u unapređenje zdravlja
(wellness ; hotel ; maintaining and promoting health)
Sažetak
Uvod Wellness nije novovjeka izmišljotina. Elementi wellnessa mogu se pronaći kod niza drevnih civilizacija, a svoj novovjeki uspon počinje 50-ih godina prošlog stoljeća kada se fokus sa dotada dominantnih zaraznih bolesti seli na kronične nezarazne bolesti čiji se početak i tijek može kontrolirati primjenom raznih wellness tehnika. Sam termin wellness nije jasno definiran i opće prihvaćen premda se sada najčešće koristi ista definicija koju WHO ima za definiciju zdravlja: „Zdravlje (wellness) je stanje potpunog fizičkog, mentalnog i socijalnog blagostanja, a ne samo odsustvo bolesti i onesposobljenosti.“. Rasprava Danas nema hotela visoke kategorije koji nema wellness sadržaje, ali istovremeno veliki broj hotelijera ne zna kako upravljati wellnessima i učiniti ih profitabilnima i korisnima za kompletno hotelsko poslovanje. Na uspješno poslovanje wellnessa manje može utjecati wellness tim, a znatno više utječe niz čimbenika na koje wellness tim ne može utjecat te zainteresiranost hotelskog managementa da pomogne poslovanju wellnessa. Rješenje Premda se wellness u hotelu prvenstveno doživljava kao prostor u kojem se nudi niz wellness usluga to ne bi trebalo biti tako. Wellness se treba promatrati kao ukupnost sadržaja hotela koji imaju za cilj očuvanje i unapređenje zdravlja svakog gosta, uklanjanje stresa, pomoći pri spavanju i stjecanju zdravih životnih navika. Tako promatrajući sve goste hotela pretvoriti ćemo u wellness korisnike, a ne samo one koji zalaze u sam prostor wellnessa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Ekonomija