Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036116

Analiza slučaja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika


Rogulj, Jasmina; Koren Sonja
Analiza slučaja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika // Vaspitanje i obrazovanje-časopis za pedagošku teoriju i praksu, 3-4 (2017), 247-267 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1036116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza slučaja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika
(Case Study: Dyslexia and Dysgraphia in English Language Teaching)

Autori
Rogulj, Jasmina ; Koren Sonja

Izvornik
Vaspitanje i obrazovanje-časopis za pedagošku teoriju i praksu (0350-1094) 3-4 (2017); 247-267

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
učenici s teškoćama u učenju ; disleksija ; disgrafija ; zakonska regulativa
(pupils with learning difficulties ; dyslexia ; dysgraphia ; legal framework)

Sažetak
Tijekom devedesetih godina protekloga stoljeća, nizom zakonskih propisa i akata utvrđen je način obrazovanja učenika s teškoćama u hrvatskom osnovnoškolskom i srednjoškolskom sustavu. Prvi dio ovoga rada posvećen je teorijskom okviru koji se odnosi na posebne obrazovne potrebe uvjetovane raznovrsnim oštećenjima ili teškoćama u učenju s posebnim naglaskom na disleksiju i disgrafiju. Drugi dio rada prikazuje studiju slučaja srednjoškolskoga učenika s teškoćama čitanja i pisanja po tipu disleksije i disgrafije. Cilj ovoga kvalitativnog istraživanja je sagledati postupke koji se provode u svrhu identificiranja i uključivanja djece s teškoćama u učenju u srednjoškolsko obrazovanje, definirati probleme koji se uočavaju kod učenika s teškoćama u čitanju i pisanju tijekom učenja engleskoga jezika te utvrditi način na koji nastavnici mogu individualizirati nastavu engleskoga jezika za učenike s disleksijom i disgrafijom. Neupitno je da učenici s teškoćama, prema hrvatskom zakonodavstvu, ostvaruju pravo na primjerene programe obrazovanja i pedagoško-didaktičku prilagodbu i da postoji suradnja između nastavnika i stručnih službi, no čini se da obrazovna praksa ukazuje na to da mjesta za napredak još uvijek ima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije ,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel zdravstvenih studija

Profili:

Avatar Url Jasmina Rogulj (autor)

Avatar Url Sonja Koren (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.zuns.me

Citiraj ovu publikaciju:

Rogulj, Jasmina; Koren Sonja
Analiza slučaja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika // Vaspitanje i obrazovanje-časopis za pedagošku teoriju i praksu, 3-4 (2017), 247-267 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
Rogulj, J. & Koren Sonja (2017) Analiza slučaja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika. Vaspitanje i obrazovanje-časopis za pedagošku teoriju i praksu, 3-4, 247-267.
@article{article, author = {Rogulj, Jasmina}, year = {2017}, pages = {247-267}, keywords = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, disleksija, disgrafija, zakonska regulativa}, journal = {Vaspitanje i obrazovanje-\v{c}asopis za pedago\v{s}ku teoriju i praksu}, volume = {3-4}, issn = {0350-1094}, title = {Analiza slu\v{c}aja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika}, keyword = {u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, disleksija, disgrafija, zakonska regulativa} }
@article{article, author = {Rogulj, Jasmina}, year = {2017}, pages = {247-267}, keywords = {pupils with learning difficulties, dyslexia, dysgraphia, legal framework}, journal = {Vaspitanje i obrazovanje-\v{c}asopis za pedago\v{s}ku teoriju i praksu}, volume = {3-4}, issn = {0350-1094}, title = {Case Study: Dyslexia and Dysgraphia in English Language Teaching}, keyword = {pupils with learning difficulties, dyslexia, dysgraphia, legal framework} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font