Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036110

Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke


Burazin Mišura, Arijana; Baras, Ivo; Kožul Blaževski, Renata
Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke // Proceedings of International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology, 2014, Track 4: Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning Methodology
Split, 2014. str. 535-545 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1036110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke

Autori
Burazin Mišura, Arijana ; Baras, Ivo ; Kožul Blaževski, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Proceedings of International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology, 2014, Track 4: Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning Methodology / - Split, 2014, 535-545

ISBN
978-953-7220-15-0

Skup
International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 19.07.2014. - 21.07.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
matematička pismenost, učinkovito poučavanje, matematički model

Sažetak
Matematička pismenost predstavlja ne samo poznavanje matematičkih pojmova i postupaka već i njihovu uspješnu primjenu u svakodnevnom životu. Pa ipak, za većinu studenata matematički sadržaji naučeni tijekom školovanja predstavljaju izolirano znanje. U trenutku kad studenti polože određeni matematički kolegij prestaje i svaki njihov interes za matematiku, iako prepoznavanje i primjena odgovarajućeg matematičkog modela može uvelike pomoći rješavanju nekog svakodnevnog problema. Isto tako, studenti ne uviđaju da je matematika moćno oruđe u rukama drugih znanosti bez čije upotrebe je nemoguć ozbiljniji pristup problematici. Korištenje primjera iz konteksta struke pri uvođenju ključnih matematičkih pojmova uvelike može pomoći razumijevanju samog pojma kao i prepoznavanju mogućnosti upotrebe odgovarajućeg matematičkog modela čak i u nekom drugom kontekstu. U radu je pokazano kako se studentima ovisno o tome da li studiraju tehničke ili ekonomske smjerove upotrebom prikladnih primjera mogu određeni matematički pojmovi pojasniti i približiti tako da matematiku ne doživljavaju kao znanost koja je sama sebi svrha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Demografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Citiraj ovu publikaciju:

Burazin Mišura, Arijana; Baras, Ivo; Kožul Blaževski, Renata
Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke // Proceedings of International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology, 2014, Track 4: Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning Methodology
Split, 2014. str. 535-545 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Burazin Mišura, A., Baras, I. & Kožul Blaževski, R. (2014) Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke. U: Proceedings of International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology, 2014, Track 4: Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning Methodology.
@article{article, author = {Burazin Mi\v{s}ura, Arijana and Baras, Ivo and Ko\v{z}ul Bla\v{z}evski, Renata}, year = {2014}, pages = {535-545}, keywords = {matemati\v{c}ka pismenost, u\v{c}inkovito pou\v{c}avanje, matemati\v{c}ki model}, isbn = {978-953-7220-15-0}, title = {U\v{c}inkovito pou\v{c}avanje matematike kori\v{s}tenjem primjera iz konteksta struke}, keyword = {matemati\v{c}ka pismenost, u\v{c}inkovito pou\v{c}avanje, matemati\v{c}ki model}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Burazin Mi\v{s}ura, Arijana and Baras, Ivo and Ko\v{z}ul Bla\v{z}evski, Renata}, year = {2014}, pages = {535-545}, keywords = {matemati\v{c}ka pismenost, u\v{c}inkovito pou\v{c}avanje, matemati\v{c}ki model}, isbn = {978-953-7220-15-0}, title = {U\v{c}inkovito pou\v{c}avanje matematike kori\v{s}tenjem primjera iz konteksta struke}, keyword = {matemati\v{c}ka pismenost, u\v{c}inkovito pou\v{c}avanje, matemati\v{c}ki model}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font