Pregled bibliografske jedinice broj: 1036110
Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke
Učinkovito poučavanje matematike korištenjem primjera iz konteksta struke // Proceedings of International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology, 2014, Track 4: Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning Methodology
Split, 2014. str. 535-545 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1036110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovito poučavanje matematike korištenjem
primjera iz konteksta struke
Autori
Burazin Mišura, Arijana ; Baras, Ivo ; Kožul Blaževski, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology, 2014, Track 4: Interdisciplinary Approach to Teaching and Learning Methodology
/ - Split, 2014, 535-545
ISBN
978-953-7220-15-0
Skup
International scientific and professional conference Contemporary Issues in Economy & Technology
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 19.07.2014. - 21.07.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
matematička pismenost, učinkovito poučavanje, matematički model
Sažetak
Matematička pismenost predstavlja ne samo poznavanje matematičkih pojmova i postupaka već i njihovu uspješnu primjenu u svakodnevnom životu. Pa ipak, za većinu studenata matematički sadržaji naučeni tijekom školovanja predstavljaju izolirano znanje. U trenutku kad studenti polože određeni matematički kolegij prestaje i svaki njihov interes za matematiku, iako prepoznavanje i primjena odgovarajućeg matematičkog modela može uvelike pomoći rješavanju nekog svakodnevnog problema. Isto tako, studenti ne uviđaju da je matematika moćno oruđe u rukama drugih znanosti bez čije upotrebe je nemoguć ozbiljniji pristup problematici. Korištenje primjera iz konteksta struke pri uvođenju ključnih matematičkih pojmova uvelike može pomoći razumijevanju samog pojma kao i prepoznavanju mogućnosti upotrebe odgovarajućeg matematičkog modela čak i u nekom drugom kontekstu. U radu je pokazano kako se studentima ovisno o tome da li studiraju tehničke ili ekonomske smjerove upotrebom prikladnih primjera mogu određeni matematički pojmovi pojasniti i približiti tako da matematiku ne doživljavaju kao znanost koja je sama sebi svrha.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Demografija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit