Pregled bibliografske jedinice broj: 1036070
Erasmus+ kao instrument poticanja međunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata
Erasmus+ kao instrument poticanja međunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vo. 21, No. 2 (2019), 539-566 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
CROSBI ID: 1036070 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Erasmus+ kao instrument poticanja međunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata
(Erasmus + as an Instrument of Encouraging International Cooperation and Developing Cultural Awareness of Students)
Autori
Pokasić, Kristina ; Zergollern-Miletić, Lovorka ; Nemet, Borna
Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) Vo. 21, No. 2
(2019);
539-566
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo
Ključne riječi
akademska mobilnost, civilizacija, međukulturnost, međukulturno učenje
(academic mobility, civilization, interculturality, intercultural learning)
Sažetak
Cilj istraživanja opisanoga u ovome radu bio je ispitati prednosti Erasmus+ programa i promišljanja studenata o vlastitim iskustvima tijekom provedenoga vremena na Erasmus+ razmjeni studenata, s time da je težište na kulturnom aspektu. Kako bi se dokazala važnost programa Erasmus+, najprije je bilo potrebno pobliže objasniti i proučiti što je to kultura. Zatim je bilo potrebno proučiti kulturnu svjesnost i međukulturno učenje kao posljedice iskustva razmjene, i to s gledišta osoba različitih kulturnih pozadina. S tom svrhom sastavljen je upitnik koji je ispunilo 100 studenata iz 22 različite države, uključujući i Hrvatsku. Rezultati su pokazali kako su ispitanici naučili vrlo mnogo i o kulturi same države u kojoj su bili, a isto tako i o kulturi drugih sudionika programa. Najviše je ispitanika odgovorilo kako su tijekom mobilnosti osjetili razliku između vlastite i tuđe kulture i istaknuli su koristi koje će zbog spomenutoga iskustva imati u budućnosti. Prema dobivenim rezultatima možemo zaključiti kako je program Erasmus+ važan i koristan što se tiče shvaćanja i prihvaćanja tuđih kultura te da osobe koje su imale priliku sudjelovati u programu osjećaju prednosti, kako u svom osobnom razvitku tako i u povećanim mogućnostima za uspjeh u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus