Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1035304

Uloga i primjena tehnike društveno odgovornoga poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja


Raguž, Anđelka; Bušić, Mia; Jurišić, Jelena
Uloga i primjena tehnike društveno odgovornoga poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja // South Eastern European Journal of Communication, 1 (2019), 2; 95-107 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1035304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i primjena tehnike društveno odgovornoga poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja
(The Role and Application of Corporate Social Responsibility as a Public Relations Technique: Examples of Internet Campaigns)

Autori
Raguž, Anđelka ; Bušić, Mia ; Jurišić, Jelena

Izvornik
South Eastern European Journal of Communication (2712-0430) 1 (2019), 2; 95-107

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, tehnike odnosa s javnošću, suvremeni mediji, Počeši s razlogom, Like My Addiction
(public relations techniques, corporate social responsibility, modern media, Počeši s razlogom, Like my Addiction)

Sažetak
U radu se konceptu društveno odgovornoga poslovanja pristupa kao tehnici u odnosima s javnošću koja se provodi s dvojakim ciljem (Tench, 2009, str. 111). S jedne strane društvena odgovornost očituje se preko odabranih i planiranih aktivnosti s obzirom na dobrobit društva unutar kojega organizacija djeluje, a s druge strane društveno odgovorno poslovanje provodi se i da bi se (u konačnici) pozitivno utjecalo na imidž i reputaciju organizacije i svih čimbenika iz društvenoga okoliša organizacije, koji eksplicitno utječu na njezinu (tržišnu) opstojnost. Cilj ovoga empirijskog rada jest ispitati navedeno te prikazati ulogu i mogućnosti primjene tehnike društveno odgovornoga poslovanja u suvremeno strateški organiziranim odnosima s javnošću. U radu su preko dvije studije slučaja prikazani primjeri kampanja iz prakse: hrvatska kampanja Ožuj-skog piva Počeši s razlogom, čija je primarna uloga društvene odgovornosti bila osvijestiti rizičnu skupinu o mogućnostima ranoga otkrivanja raka testisa i načinima liječenja te francuska kampanja portala Addict Aide sa svjetskim dosegom Like My Addiction, koja nastoji ukazati na problem alko-holizma među mladima. Analizom objavljenoga virtualnoga sadržaja utvrđeno je, između ostaloga, da je u provedbi navedenih kampanja bio upotrijebljen drugačiji pristup korištenja društvenih mre-ža – komunikacijskih platformi na kojima su ostvarene – premda su ključne poruke kampanja bile slične, ali usmjerene prema različitim ciljnim javnostima. Konačno, utvrđivanjem učinaka interneta u odnosu na offline okruženje, u radu su prezentirane i mogućnosti konvergencije suvremenih medija i odnosa s javnošću te istraženo jesu li internetske kampanje diversificirale ili ostvarile pozitivne komunikacijske rezultate u društvu u kojemu su provedene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jelena Jurišić (autor)

Avatar Url Anđelka Raguž (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Raguž, Anđelka; Bušić, Mia; Jurišić, Jelena
Uloga i primjena tehnike društveno odgovornoga poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja // South Eastern European Journal of Communication, 1 (2019), 2; 95-107 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Raguž, A., Bušić, M. & Jurišić, J. (2019) Uloga i primjena tehnike društveno odgovornoga poslovanja u odnosima s javnošću: primjeri internetskih kampanja. South Eastern European Journal of Communication, 1 (2), 95-107.
@article{article, author = {Ragu\v{z}, An\djelka and Bu\v{s}i\'{c}, Mia and Juri\v{s}i\'{c}, Jelena}, year = {2019}, pages = {95-107}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, tehnike odnosa s javno\v{s}\'{c}u, suvremeni mediji, Po\v{c}e\v{s}i s razlogom, Like My Addiction}, journal = {South Eastern European Journal of Communication}, volume = {1}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {Uloga i primjena tehnike dru\v{s}tveno odgovornoga poslovanja u odnosima s javno\v{s}\'{c}u: primjeri internetskih kampanja}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, tehnike odnosa s javno\v{s}\'{c}u, suvremeni mediji, Po\v{c}e\v{s}i s razlogom, Like My Addiction} }
@article{article, author = {Ragu\v{z}, An\djelka and Bu\v{s}i\'{c}, Mia and Juri\v{s}i\'{c}, Jelena}, year = {2019}, pages = {95-107}, keywords = {public relations techniques, corporate social responsibility, modern media, Po\v{c}e\v{s}i s razlogom, Like my Addiction}, journal = {South Eastern European Journal of Communication}, volume = {1}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {The Role and Application of Corporate Social Responsibility as a Public Relations Technique: Examples of Internet Campaigns}, keyword = {public relations techniques, corporate social responsibility, modern media, Po\v{c}e\v{s}i s razlogom, Like my Addiction} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font