Pregled bibliografske jedinice broj: 1034512
Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca
Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca // Računovodstvo, revizija i financije, XXX (2020), 2; 171-174 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1034512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca
(How showrooming has effect on financial result of retailers)
Autori
Dunković, Dario
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) XXX
(2020), 2;
171-174
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
showrooming, webrooming, maloprodaja, web shop
(showrooming, webrooming, retailing, web shop)
Sažetak
Raste popularnost maloprodaje robe preko više kanala, kao što su prodavaonice, web-shopovi, mobilne aplikacije i društvene mreže. Kupci nerijetko posjećuju prodavaonice kako bi se uvjerili u proizvod i prikupili informacije, a onda odluče taj proizvod kupiti preko web shopa ili nekog drugog kanala. Za tu praksu koristi se pojam showrooming. Showrooming je postao ozbiljan problem za menadžment jer se u prodavaonici iskorištavaju resursi i stvaraju troškovi, a nema prodaje i marže. Prodavaonici se u tim slučajevima gubi uloga i ona postaje samo prostor za izlaganje, a ne i za prodaju. To posebno podriva i profitabilnost trgovca ako se kupovina obavi na konkurentskom web shopu. U radu će se objasniti zašto nastaje showrooming i kakve efekte ima na trgovce.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija