Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1034512

Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca


Dunković, Dario
Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca // Računovodstvo, revizija i financije, XXX (2020), 2; 171-174 (nije recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1034512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca
(How showrooming has effect on financial result of retailers)

Autori
Dunković, Dario

Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) XXX (2020), 2; 171-174

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
showrooming, webrooming, maloprodaja, web shop
(showrooming, webrooming, retailing, web shop)

Sažetak
Raste popularnost maloprodaje robe preko više kanala, kao što su prodavaonice, web-shopovi, mobilne aplikacije i društvene mreže. Kupci nerijetko posjećuju prodavaonice kako bi se uvjerili u proizvod i prikupili informacije, a onda odluče taj proizvod kupiti preko web shopa ili nekog drugog kanala. Za tu praksu koristi se pojam showrooming. Showrooming je postao ozbiljan problem za menadžment jer se u prodavaonici iskorištavaju resursi i stvaraju troškovi, a nema prodaje i marže. Prodavaonici se u tim slučajevima gubi uloga i ona postaje samo prostor za izlaganje, a ne i za prodaju. To posebno podriva i profitabilnost trgovca ako se kupovina obavi na konkurentskom web shopu. U radu će se objasniti zašto nastaje showrooming i kakve efekte ima na trgovce.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Dario
Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca // Računovodstvo, revizija i financije, XXX (2020), 2; 171-174 (nije recenziran, članak, stručni)
Dunković, D. (2020) Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca. Računovodstvo, revizija i financije, XXX (2), 171-174.
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2020}, pages = {171-174}, keywords = {showrooming, webrooming, maloprodaja, web shop}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {XXX}, number = {2}, issn = {0353-8087}, title = {Kako showrooming utje\v{c}e na financijski rezultat trgovca}, keyword = {showrooming, webrooming, maloprodaja, web shop} }
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2020}, pages = {171-174}, keywords = {showrooming, webrooming, retailing, web shop}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {XXX}, number = {2}, issn = {0353-8087}, title = {How showrooming has effect on financial result of retailers}, keyword = {showrooming, webrooming, retailing, web shop} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font