Pregled bibliografske jedinice broj: 103427
Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität
Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität // V. Gemeines Symposion "Universität und Universitätsreform" / Gottlieb, Gunther (ur.).
Augsburg: Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek, 1999. str. 96-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 103427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität
(Marketing Organization Possibilites on University)
Autori
Barković, Dražen ; Meler, Marcel ; Turkalj, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
V. Gemeines Symposion "Universität und Universitätsreform"
/ Gottlieb, Gunther - Augsburg : Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek, 1999, 96-125
Skup
V. Gemeines Sympision "Universität und Universitätsreform"
Mjesto i datum
Augsburg, Njemačka, 08.11.1999. - 11.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Sažetak
Obrazovanje treba članove društva u optimalnoj mjeri osposobiti za društvene promjene koje su u tijeku ili koje se mogu očekivati. U tom pravcu obrazovanjem pojedinac stječe bitna saznanja o neminovnosti društvenih promjena, ali isto tako i saznanja koja mu mogu omogućiti da u društvenim promjenama i aktivno sudjeluje. Društveni marketing koji u realizaciji prethodno navedenog može pripomoći, moguće je definirati kao primjenu marketinga u procesu realizacije društvenih ciljeva koji kao temeljno ili pak izvedeno ishodište nemaju prvenstveno dobit, već zadovoljenje potreba koje imaju općedruštveni ili pak socijalni karakter. Upravo zbog toga, u svakom subjektu društvenog marketinga potrebno je identificirati ove razlike, te spoznati karakter marketing-programa konkretnog subjekta društvenog marketinga kako bi se on aktivnim pristupom nositeljima potreba, odnosno ciljnoj skupini, i prezentirao. Kakva je situacija s mogućom primjenom marketinga u obrazovanju, osobito na sveučilištu, pokušalo se odgovoriti u ovome radu. Na tragu tog cilja u radu su istaknute odgovarajuće posebnosti marketinga u obrazovanju, a osobito posebnosti marketinga prilikom njegove primjene na fakultetima, odnosno šire gledano na sveučilištu. U tom pravcu objašnjavaju se marketing-ciljevi fakulteta, te raščlanjuje marketing-mix fakulteta. Zasebno se značenje daje i strategijskom planiranju fakulteta i u tom cilju daje prikaz izvršene SWOT-analize na primjeru Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Naposljetku, iznose se i mogući oblici marketing-organizacije na sveučilištu.
Izvorni jezik
Ger
Znanstvena područja
Ekonomija