Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 103427

Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität


Barković, Dražen; Meler, Marcel; Turkalj, Željko
Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität // V. Gemeines Symposion "Universität und Universitätsreform" / Gottlieb, Gunther (ur.).
Augsburg: Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek, 1999. str. 96-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 103427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität
(Marketing Organization Possibilites on University)

Autori
Barković, Dražen ; Meler, Marcel ; Turkalj, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
V. Gemeines Symposion "Universität und Universitätsreform" / Gottlieb, Gunther - Augsburg : Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek, 1999, 96-125

Skup
V. Gemeines Sympision "Universität und Universitätsreform"

Mjesto i datum
Augsburg, Njemačka, 08.11.1999. - 11.11.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Sažetak
Obrazovanje treba članove društva u optimalnoj mjeri osposobiti za društvene promjene koje su u tijeku ili koje se mogu očekivati. U tom pravcu obrazovanjem pojedinac stječe bitna saznanja o neminovnosti društvenih promjena, ali isto tako i saznanja koja mu mogu omogućiti da u društvenim promjenama i aktivno sudjeluje. Društveni marketing koji u realizaciji prethodno navedenog može pripomoći, moguće je definirati kao primjenu marketinga u procesu realizacije društvenih ciljeva koji kao temeljno ili pak izvedeno ishodište nemaju prvenstveno dobit, već zadovoljenje potreba koje imaju općedruštveni ili pak socijalni karakter. Upravo zbog toga, u svakom subjektu društvenog marketinga potrebno je identificirati ove razlike, te spoznati karakter marketing-programa konkretnog subjekta društvenog marketinga kako bi se on aktivnim pristupom nositeljima potreba, odnosno ciljnoj skupini, i prezentirao. Kakva je situacija s mogućom primjenom marketinga u obrazovanju, osobito na sveučilištu, pokušalo se odgovoriti u ovome radu. Na tragu tog cilja u radu su istaknute odgovarajuće posebnosti marketinga u obrazovanju, a osobito posebnosti marketinga prilikom njegove primjene na fakultetima, odnosno šire gledano na sveučilištu. U tom pravcu objašnjavaju se marketing-ciljevi fakulteta, te raščlanjuje marketing-mix fakulteta. Zasebno se značenje daje i strategijskom planiranju fakulteta i u tom cilju daje prikaz izvršene SWOT-analize na primjeru Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Naposljetku, iznose se i mogući oblici marketing-organizacije na sveučilištu.

Izvorni jezik
Ger

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010001

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)

Avatar Url Dražen Barković (autor)

Avatar Url Željko Turkalj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barković, Dražen; Meler, Marcel; Turkalj, Željko
Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität // V. Gemeines Symposion "Universität und Universitätsreform" / Gottlieb, Gunther (ur.).
Augsburg: Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek, 1999. str. 96-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Barković, D., Meler, M. & Turkalj, Ž. (1999) Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität. U: Gottlieb, G. (ur.)V. Gemeines Symposion "Universität und Universitätsreform".
@article{article, author = {Barkovi\'{c}, Dra\v{z}en and Meler, Marcel and Turkalj, \v{Z}eljko}, editor = {Gottlieb, G.}, year = {1999}, pages = {96-125}, keywords = {}, title = {M\"{o}glichkeiten der Organisation von Marketing an der Universit\"{a}t}, keyword = {}, publisher = {Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek}, publisherplace = {Augsburg, Njema\v{c}ka} }
@article{article, author = {Barkovi\'{c}, Dra\v{z}en and Meler, Marcel and Turkalj, \v{Z}eljko}, editor = {Gottlieb, G.}, year = {1999}, pages = {96-125}, keywords = {}, title = {Marketing Organization Possibilites on University}, keyword = {}, publisher = {Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek}, publisherplace = {Augsburg, Njema\v{c}ka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font