Pregled bibliografske jedinice broj: 1033387
Multimedijski e-udžbenici u primarnom obrazovanju
Multimedijski e-udžbenici u primarnom obrazovanju // Uloga i mogućnosti informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) u predškolskom i osnovnoškolskom obrazovanju te obrazovanju učitelja / Dumančić, Mario ; Homen Pavlin, Maja (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 72-82 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1033387 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimedijski e-udžbenici u primarnom obrazovanju
(Multimedia e-Textbooks in Primary Education)
Autori
Anamarija, Valenta ; Mario Dumančić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Uloga i mogućnosti informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) u predškolskom i osnovnoškolskom obrazovanju te obrazovanju učitelja
/ Dumančić, Mario ; Homen Pavlin, Maja - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 72-82
ISBN
978-953-8115-69-1
Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
multimedija ; multimedijski e-udžbenici ; obrazovanje ; obrazovna tehnologija
(education ; education technology ; multimedia ; multimedia e-textbooks)
Sažetak
Znamo da učenici lakše savladavaju nastavni sadržaj korištenjem multimedijskih sadržaja. Multimedijski e-udžbenici olakšali su takvu nastavu jer obuhvaćaju videozapise, fotografije, zvučne zapise i razne medije na jednom mjestu. Multimedijski su e-udžbenici prije nekoliko godina ušli u škole. Da bismo saznali koliko se zapravo učitelji koriste multimedijskim e- udžbenicima u nastavi, kojim se elementima koriste unutar multimedijskih e-udžbenika, što smatraju korisnim, a što nepotrebnim te što im nedostaje unutar multimedijskih e-udžbenika, proveli smo istraživanje na prigodnom uzorku hrvatskih učitelja. Multimedijski e-udžbenici danas nude različite mogućnosti pripreme, provedbe i evaluacije nastavnih sadržaja. Velike mogućnosti primjene e-udžbenika otvara i način pristupa njima putem tableta i mobitela, što zasigurno povećava njihovu uporabljivost i dostupnost današnjim učenicima. U hrvatskim školama mogu se naći različiti multimedijski e-udžbenici koji se mogu koristiti u skladu s kurikulumom primarnog obrazovanja. U ovom radu prikazat će se mogućnosti multimedijskih e-udžbenika i njihova primjena u nastavi i izvannastavnim aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)