Pregled bibliografske jedinice broj: 1032537
Koncept novog modela stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta
Koncept novog modela stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta, 2019. (ostalo).
CROSBI ID: 1032537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept novog modela stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta
(The concept of a new model of vocational teachers professional development)
Autori
Anđelić, Vesna ; Bačelić, Zorana ; Barišić, Renato ; Halavanja, Biserka ; Ištvanić, Irena ; Kirinić, Valentina ; Miklaužić- Černicki, Kristina ; Nakić, Anamari ; Šarac, Vedran ; Tunić, Ivo ; Turk, Marko ; Vučić, Nives ; Vuk, Branka
Izvornik
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2019
Ključne riječi
profesionalno usavršavanje ; strukovni nastavnici
(professional development ; vocational teachers)
Sažetak
Koncept novoga modela stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta donosi novi pristup planiranju, organiziranju i provedbi programa stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta s posebnim naglaskom na njihove stvarne potrebe te kao rezultata provedenih istraživanja s navedenim nastavnicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
Napomena
Urednici: Anđelić, Vesna ; Turk, Marko ; Zeko, Dubravka ; Živković, Marina
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Veleučilište PAR