Pregled bibliografske jedinice broj: 1032033
Samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika
Samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika // Međunarodni znanstveni skup ZFD 8
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. str. 124-124 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1032033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod
hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika
(Teacher competences self-assessment of Croatian
students of Slavic as foreign languages)
Autori
Jajić Novogradec, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodni znanstveni skup ZFD 8
/ - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2019, 124-124
ISBN
978-953-331-259-0
Skup
Zadarski filološki dani 8
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 08.11.2019. - 09.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
EPONAJ ; nastavničke kompetencije ; hrvatski studenti češkog, ruskog, slovačkog i ukrajinskog jezika ; samovrednovanje
(EPOSTL ; teacher competences ; Croatian students of Czech, Russian, Slovak and Ukrainian ; self-assessment)
Sažetak
U radu se analizira samovrednovanje nastavničkih kompetencija kod hrvatskih studenata slavenskih kao stranih jezika na diplomskom studiju nastavničkog smjera. Ispitivanje je obuhvatilo studente češkog, ruskog, slovačkog i ukrajinskog jezika, koji su ispunjavali jedan dio refleksijskog instrumenta Europskog portfolija za obrazovanje nastavnika jezika (EPONAJ). Jedan od glavnih ciljeva EPONAJ-a je potaknuti studente, tj. buduće nastavnike stranih jezika, na razmišljanje o kompetencijama čijem stjecanju nastavnik treba težiti, kao i o pozadinskom znanju koje obuhvaća te kompetencije, a isto tako olakšati samovrednovanje razvoja nastavničkih kompetencija (Vijeće Europe, 2007). Rezultati su pokazali snažnu ulogu refleksijskog pristupa studenata u njihovom određenju kompetencija, potrebnih u nastavi. Prema tome, osviještenost budućih nastavnika stranoga jezika o važnosti osobne refleksije i određenja nastavničkih kompetencija na kraju njihova obrazovanja, može im pomoći i u boljem kreiranju različitih segmenata nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija