Pregled bibliografske jedinice broj: 1030483
Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda
Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1030483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda
(Marketing mixes like the introduction of a new product)
Autori
Čiča, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
70
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Tars pivo, marketinški miks, proizvod, cijena, promocija, distribucija
(Tars beer, marketing mix, product, price, promotion, distribution)
Sažetak
U radu su prikazani čimbenici koji utječu na potrošačevu odluku prilikom kupnje novog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija