Pregled bibliografske jedinice broj: 1030478
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1030478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača
(The influence of colors on consumer purchasing decisions)
Autori
Frankulin, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
66
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Psihologija boja, simbolika boja, kulturološke razlike boja, boja kao maretinški alat, utjecaj boje na potrošača, preferencija boja, boja kao dominantna karakteristika proizvoda
(Color psychology, color symbolism, cultural color differences, color as a maretin tool, the impact of color on the consumer, color preference, color as the dominant characteristic of the product)
Sažetak
Rad je usmjeren na utjecaj boja prilikom kupovne odluke potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija