Pregled bibliografske jedinice broj: 1029459
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo // 4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019): Book of Papers, Theme:marketing 4.0 / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 92-100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1029459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo
Autori
Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana ; Križanić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019): Book of Papers, Theme:marketing 4.0
/ Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana - Zagreb : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019, 92-100
Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalna transformacija ; marketinški procesi ; korisničko iskustvo ; usmjerenost na korisnika
(digital transformation ; marketing processes ; customer experience ; customer centricity)
Sažetak
Očekivanja korisnika u ovo digitalno doba postaju sve veća. Korisnici mijenjaju svoje navike, one postaju sve složenije, a na organizacijama je da ih uspješno prate. Poznavanje korisnika za organizaciju predstavlja izazov zbog kojeg one u svoje poslovanje uvode inovacije kako bi nadišle konkurenciju na tržištu i samim time postale prvi izbor korisnika. Usmjerenost na korisnika, upravo je jedan od fokusa digitalne transformacije. Ona mijenja sferu poslovanja organizacija uzimajući u obzir komunikaciju i suradnju s korisnicima te ih uključuje u sve procese poslovanja. Poslovni procesi su predmet inovacija te se u kontekstu digitalne transformacije očekuje njihova modifikacija i potpuna prilagođenost tržištu te potrebama korisnika. Predmet analize članka predstavljaju promjene koje se javljaju u marketinškim procesima s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva. Istraživanje je provedeno temeljem analize postojeće literature koja naglasak stavlja na digitalnu transformaciju i korisničko iskustvo. Cilj članka je istražiti ulogu i pojam usredotočenosti na klijenta u kontekstu digitalne transformacije marketinških procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin