Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1029459

Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo


Hrustek, Larisa; Kutnjak, Ana; Križanić, Snježana
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo // 4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019): Book of Papers, Theme:marketing 4.0 / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 92-100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1029459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo

Autori
Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana ; Križanić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019): Book of Papers, Theme:marketing 4.0 / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana - Zagreb : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019, 92-100

Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalna transformacija ; marketinški procesi ; korisničko iskustvo ; usmjerenost na korisnika
(digital transformation ; marketing processes ; customer experience ; customer centricity)

Sažetak
Očekivanja korisnika u ovo digitalno doba postaju sve veća. Korisnici mijenjaju svoje navike, one postaju sve složenije, a na organizacijama je da ih uspješno prate. Poznavanje korisnika za organizaciju predstavlja izazov zbog kojeg one u svoje poslovanje uvode inovacije kako bi nadišle konkurenciju na tržištu i samim time postale prvi izbor korisnika. Usmjerenost na korisnika, upravo je jedan od fokusa digitalne transformacije. Ona mijenja sferu poslovanja organizacija uzimajući u obzir komunikaciju i suradnju s korisnicima te ih uključuje u sve procese poslovanja. Poslovni procesi su predmet inovacija te se u kontekstu digitalne transformacije očekuje njihova modifikacija i potpuna prilagođenost tržištu te potrebama korisnika. Predmet analize članka predstavljaju promjene koje se javljaju u marketinškim procesima s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva. Istraživanje je provedeno temeljem analize postojeće literature koja naglasak stavlja na digitalnu transformaciju i korisničko iskustvo. Cilj članka je istražiti ulogu i pojam usredotočenosti na klijenta u kontekstu digitalne transformacije marketinških procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Snježana Križanić (autor)

Avatar Url Ana Kutnjak (autor)

Avatar Url Larisa Hrustek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrustek, Larisa; Kutnjak, Ana; Križanić, Snježana
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo // 4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019): Book of Papers, Theme:marketing 4.0 / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 92-100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hrustek, L., Kutnjak, A. & Križanić, S. (2019) Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo. U: Lacković Vincek, Z., Lozić, J., Vuković, D. & Globočnik Žunac, A. (ur.)4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019): Book of Papers, Theme:marketing 4.0.
@article{article, author = {Hrustek, Larisa and Kutnjak, Ana and Kri\v{z}ani\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2019}, pages = {92-100}, keywords = {digitalna transformacija, marketin\v{s}ki procesi, korisni\v{c}ko iskustvo, usmjerenost na korisnika}, title = {Promjene u marketin\v{s}kim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisni\v{c}ko iskustvo}, keyword = {digitalna transformacija, marketin\v{s}ki procesi, korisni\v{c}ko iskustvo, usmjerenost na korisnika}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrustek, Larisa and Kutnjak, Ana and Kri\v{z}ani\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2019}, pages = {92-100}, keywords = {digital transformation, marketing processes, customer experience, customer centricity}, title = {Promjene u marketin\v{s}kim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisni\v{c}ko iskustvo}, keyword = {digital transformation, marketing processes, customer experience, customer centricity}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font