Pregled bibliografske jedinice broj: 1029073
Medijska pismenost i virtulana poslovna komunikacija
Medijska pismenost i virtulana poslovna komunikacija, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1029073 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska pismenost i virtulana poslovna
komunikacija
(Media Literacy and Virtual Business Communication)
Autori
Pavić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
42
Mentor
Ražnjević Zdrilić, Marijana
Ključne riječi
medijska pismenost ; poslovna komunikacija ; nove tehnologije ; virtualnost
(media literacy ; business communication ; new technology ; virtuality)
Sažetak
Medijska pismenost, pojam s kraja prošlog stoljeća, razvila se u kompleksnu cjelinu koja obuhvaća nekoliko vrsta pismenosti čineći ju neophodnom vještinom u današnjem dobu novih tehnologija. Također pod utjecajem novih tehnologija, komunikacija je prisiljena mijenjati se. Relativno noviji trend, virtualnost, zahvatio je poslovni svijet transformirajući ponekad čitave oblike organizacija. Kako se virtualna poslovna komunikacija odvija putem digitalnih alata i Web 2.0 medija, koji uključuju i poslovne društvene mreže, važno je da svi članovi komunikacijskog procesa imaju određene kompetencije. To znači da je potrebno savladati sve razine medijske pismenosti: klasičnu, audiovizualnu i najvažnije, informacijsku ili digitalnu jer o njoj ovisi stupanj znanja rukovanja s digitalnim alatima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti