Pregled bibliografske jedinice broj: 1028723
Stavovi budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno-obrazovnoj ustanovi
Stavovi budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno-obrazovnoj ustanovi, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1028723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno-obrazovnoj ustanovi
(Attitudes of future teachers and educators about the role of pedagogue)
Autori
Kuić, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
08.07
Godina
2019
Stranica
51
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
pedagog, odgojno – obrazovna ustanova, učitelj, odgojitelj, kompetencije
(pedagogue, educational institution, teacher, educator, skills)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno – obrazovnoj ustanovi. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 227 studenata Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu od kojih je 141 student s Učiteljskog studija, a njih 86 je s Odsjeka za rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem ukazuju na nedovoljno poznavanje područja rada pedagoga u odgojno – obrazovnoj ustanovi iz perspektive budućih učitelja i odgojitelja, ali i nepoznavanje kompetencija koje su pedagogu potrebne za njegov rad. Unatoč tome, zanimljiv je podatak da gotovo svi ispitanici procjenjuju da je uloga pedagoga u odgojno – obrazovnoj ustanovi ipak važna.
Izvorni jezik
Hrvatski