Pregled bibliografske jedinice broj: 1028721
Samostalnost i odgovornost u suvremenoj nastavi
Samostalnost i odgovornost u suvremenoj nastavi, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1028721 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samostalnost i odgovornost u suvremenoj nastavi
(Responsibility and independence in contemporary education)
Autori
Carev, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
10.09
Godina
2019
Stranica
35
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
suvremena nastava, tradicionalna nastava, samostalnost, odgovornost, učenik
(contemporary education, traditional education, independence, responsibility, student)
Sažetak
Cilj ovog završnog rada bio je analizirati odrednice suvremene nastave s fokusom na dvije važne pretpostavke razvoja učenika – odgovornost i samostalnost. Iako ih svi smatraju bitnima i nezaobilaznima komponentama svakog odgojno – obrazovnog sustava i procesa, često su neopravdano zanemarene i nedovoljno implementirane prvo u kurikulumima a posljedično i u nastavnom procesu. Stoga je u ovom radu poseban naglasak stavljen na analiziranje konstrukata samostalnosti i odgovornosti u suvremenoj i tradicionalnoj nastavi, potom je prikazano na koji se način razrađuju i promoviraju u Nacionalnom okvirnom kurikulumu (2011) te su analizirane neke odrednice koje su (ne)posredno povezane sa samostalnošću i odgovornošću u odgojno – obrazovnom kontekstu. U konačnici, ponuđeni su i primjeri razvijanja odgovornosti i samostalnosti u nekim reformnim pedagoškim koncepcijama.
Izvorni jezik
Hrvatski