Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1028718

Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama


Didak, Nikolina
Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1028718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama
(Understanding the discipline in different pedagogical approaches)

Autori
Didak, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
10.09

Godina
2019

Stranica
41

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
disciplina, motivacija, odgovornost, konvencionalna pedagoška koncepcija, Montessori pedagogija, Jena-plan pedagogija, Waldorf pedagogija, Summerhill pedagogija
(discipline, motivation, responsibility, conventional pedagogical conception, Montessori pedagogy, Jena-plan pedagogy, Waldorf pedagogy, Summerhill pedagogy)

Sažetak
Disciplina je, iako razumijevana na različite načine, oduvijek sastavni dio odgojno- obrazovnog procesa te na nju utječe mnogo čimbenika kao što su primjerice tip učitelja, povijesno razdoblje te pedagoška koncepcija prema kojoj se provodi odgoj i obrazovanje. U ovom radu se analizira koncept discipline u konvencionalnim i određenim alternativnim koncepcijama. Disciplina u Montessori koncepciji se temelji na samodisciplini, u koncepciji Jena-plan se naglasak stavlja na zajednicu i komunikaciju, u Waldorfu na važnost učitelja i poznavanje djetetove duše, a u Summerhillu na samoupravu djece i dobrobit zajednice. U konvencionalnom odgojnoobrazovnom sustavu provedba discipline je prošla dugačak razvojni put, od pukog fizičkog kažnjavanja kao ekspresije učiteljevih emocija pa do intrinzične motivacije koja još uvijek pronalazi svoje mjesto u vrtićima i školama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Didak, Nikolina
Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Didak, N. (2019) 'Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Didak, Nikolina}, year = {2019}, pages = {41}, keywords = {disciplina, motivacija, odgovornost, konvencionalna pedago\v{s}ka koncepcija, Montessori pedagogija, Jena-plan pedagogija, Waldorf pedagogija, Summerhill pedagogija}, title = {Poimanje discipline u razli\v{c}itim pedago\v{s}kim koncepcijama}, keyword = {disciplina, motivacija, odgovornost, konvencionalna pedago\v{s}ka koncepcija, Montessori pedagogija, Jena-plan pedagogija, Waldorf pedagogija, Summerhill pedagogija}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Didak, Nikolina}, year = {2019}, pages = {41}, keywords = {discipline, motivation, responsibility, conventional pedagogical conception, Montessori pedagogy, Jena-plan pedagogy, Waldorf pedagogy, Summerhill pedagogy}, title = {Understanding the discipline in different pedagogical approaches}, keyword = {discipline, motivation, responsibility, conventional pedagogical conception, Montessori pedagogy, Jena-plan pedagogy, Waldorf pedagogy, Summerhill pedagogy}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font