Pregled bibliografske jedinice broj: 1028717
Školska ekskurzija kao oblik izvanučeničke nastave: aktivnosti i sadržaji
Školska ekskurzija kao oblik izvanučeničke nastave: aktivnosti i sadržaji, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1028717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školska ekskurzija kao oblik izvanučeničke nastave: aktivnosti i sadržaji
(School excursion as a form of extracurricular teaching: activities and content)
Autori
Kosanović, Vanna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.09
Godina
2019
Stranica
93
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
izvanučionička nastava, školska ekskurzija, kulturna baština, slobodno vrijeme i edukativni sadržaj
(extracurricular teaching, school excursion, cultural heritage, spare time and educational content)
Sažetak
Školska ekskurzija je tip izvanučioničke nastave koji obuhvaća višednevno putovanje zbog posjete značajnim lokalitetima i središtima i u skladu je s nastavnim planom i programom određene škole. Cilj ovog istraživanja bio je analizirati ponude za školske ekskurzije učenika četvrtih i sedmih razreda osnovnih škola i učenika trećih razreda srednjih škola. Ponude su analizirane s obzirom na odgojno- obrazovni aspekt, aspekt kulturne baštine i slobodnog vremena. Rezultati istraživanja pokazuju razlike u prevladavanju određenog aspekta istraživanja ovisno o uzrastu učenika kojem su namijenjeni. Tako je kod ponuda za učenike razredne nastave naglašeniji odgojno- obrazovni aspekt i edukativni programi kao i prevladavanje posjeta različitim prirodnim znamenitostima, u odnosu na ponude za školske ekskurzije učenika predmetne nastave gdje je veći naglasak stavljen na aktivnosti i sadržaje koje će učenici imati na ekskurziji. Očekivano, u ponudama za ekskurzije učenika srednjih škola, edukativnih programa i sadržaja kao takvih gotovo da i nema, već je veliki naglasak na kulturnoj baštini odnosno posjećivanju značajnih lokaliteta i građevina. Analiza aspekta slobodnog vremena pokazuje da su aktivnosti i sadržaji za učenike osnovnih škola unaprijed organizirani i u velikoj mjeri pod nadzorom, dok je učenicima srednjih škola pružena veća sloboda za samostalno organiziranje i provođenje slobodnog vremena.
Izvorni jezik
Hrvatski