Pregled bibliografske jedinice broj: 1028716
Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja
Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1028716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja
(Teacher´s sociemotional competence from the teacher studies students´ perspective)
Autori
Barun, Antonela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.09
Godina
2019
Stranica
63
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
nastavnik, nastavničke kompetencije, socioemocionalna kompetentnost
(teacher, teaching competences, socioemotional competence)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove studenata nastavničkih usmjerenja (budućih nastavnika) o poželjnim i potrebnim socioemocionalnim kompetencijama nastavnika uključujući i samoprocjenu vlastitih socioemocionalnih kompetencija. U istraživanju je sudjelovao ukupno 121 student nastavničkog usmjerenja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu od čega je 82 studenata dvopredmetnog studija nastavničkog usmjerenja koji ne studiraju pedagogiju i 39 studenata dvopredmetnog studija nastavničkog usmjerenja koji, uz pedagogiju, studiraju još jedan predmet nastavničkog usmjerenja. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem ukazuju na određene probleme kod prepoznavanja važnosti socioemocionalne kompetentnosti u određenim segmentima nastavničkog rada od strane budućih nastavnika, ali i otvaraju mnogobrojna pitanja vezano za izobrazbu nastavnika i osobne kompetencije studenata koji se odlučuju za nastavničko usmjerenje. Unatoč tome, ističe se podatak kako su studenti, većinom, na teorijskoj razini svjesni važnosti socioemocionalnih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski