Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1028716

Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja


Barun, Antonela
Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1028716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja
(Teacher´s sociemotional competence from the teacher studies students´ perspective)

Autori
Barun, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
11.09

Godina
2019

Stranica
63

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
nastavnik, nastavničke kompetencije, socioemocionalna kompetentnost
(teacher, teaching competences, socioemotional competence)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove studenata nastavničkih usmjerenja (budućih nastavnika) o poželjnim i potrebnim socioemocionalnim kompetencijama nastavnika uključujući i samoprocjenu vlastitih socioemocionalnih kompetencija. U istraživanju je sudjelovao ukupno 121 student nastavničkog usmjerenja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu od čega je 82 studenata dvopredmetnog studija nastavničkog usmjerenja koji ne studiraju pedagogiju i 39 studenata dvopredmetnog studija nastavničkog usmjerenja koji, uz pedagogiju, studiraju još jedan predmet nastavničkog usmjerenja. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem ukazuju na određene probleme kod prepoznavanja važnosti socioemocionalne kompetentnosti u određenim segmentima nastavničkog rada od strane budućih nastavnika, ali i otvaraju mnogobrojna pitanja vezano za izobrazbu nastavnika i osobne kompetencije studenata koji se odlučuju za nastavničko usmjerenje. Unatoč tome, ističe se podatak kako su studenti, većinom, na teorijskoj razini svjesni važnosti socioemocionalnih vještina.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barun, Antonela
Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Barun, A. (2019) 'Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Barun, Antonela}, year = {2019}, pages = {63}, keywords = {nastavnik, nastavni\v{c}ke kompetencije, socioemocionalna kompetentnost}, title = {Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavni\v{c}kog usmjerenja}, keyword = {nastavnik, nastavni\v{c}ke kompetencije, socioemocionalna kompetentnost}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Barun, Antonela}, year = {2019}, pages = {63}, keywords = {teacher, teaching competences, socioemotional competence}, title = {Teacher´s sociemotional competence from the teacher studies students´ perspective}, keyword = {teacher, teaching competences, socioemotional competence}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font