Pregled bibliografske jedinice broj: 1028715
Skriveni kurikulum srednjoškolskih nastavnika
Skriveni kurikulum srednjoškolskih nastavnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1028715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Skriveni kurikulum srednjoškolskih nastavnika
(Evaluating highschool teachers on the hidden curriculum)
Autori
Vrdoljak, Ella
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.09
Godina
2019
Stranica
98
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
kurikulum, nastavnik, pravila, skriveni kurikulum, učenik, vrijednosti
(curriculum, hidden curriculum, rules, student, teacher, values)
Sažetak
Glavni cilj ovog istraživanja je bio istražiti znanja i stavove srednjoškolskih nastavnika o skrivenom kurikulumu s posebnim naglaskom na vrijednostima u nastavnom okruženju, samoprocjenu nastavnika o važnosti njihove uloge u oblikovanju vrijednosnog sustava svojih učenika kao i elemenata skrivenog kurikuluma koje nastavnici implementiraju u nastavnom procesu. U svrhu provedbe istraživanja upotrebljen je polustrukturirani intervju u kojem je sudjelovalo ukupno sedam ispitanika/-ca srednjoškolskih nastavnika: pet iz Republike Hrvatske i dvoje iz Texasa. Istraživanjem se pokazalo kako je koncept skrivenog kurikuluma nedovoljno poznat među ispitanim srednjoškolskim nastavnicima iako oni isti provode u svom odgojno – obrazovnom radu. Naime, pojava ovog pedagoškog fenomena predstavlja neizostavan dio svakog razrednog okruženja, a nastavnici, iako nedovoljno upoznati s terminologijom skrivenog kurikuluma, unose elemente skrivenog kurikuluma u odgojno-obrazovni proces. Temeljne nastavnikove životne vrijednosti, odgojno- obrazovne vrijednosti, te pravila koja unose u razredno okruženje predstavljaju elemente skrivenog kurikuluma koji su sveprisutni u učionicama dvadeset i prvog stoljeća.
Izvorni jezik
Hrvatski