Pregled bibliografske jedinice broj: 1028714
Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama
Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1028714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama
(Affective development of a child in different pedagogigal approaches)
Autori
Brnada, Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
44
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
afektivni razvoj, Montessori pedagogija, waldorfska pedagogija, Reggio pedagogija
(affective development, the Montessori pedagogy, the Waldorf pedagogy, the Reggio pedagogy)
Sažetak
Glavni je cilj ovog rada bio prikazati važnosti i mogućnosti razvoja afektivne domene ličnosti djeteta u odgojno-obrazovnom kontekstu, ne zaobilazeći kognitivnu i psihomotoričku sferu s kojima je neupitno povezana. Afektivni razvoj djeteta u ovom radu analizira se kroz konstrukte emocija i emocionalne inteligencije, vrijednosti, stavova i interesa te su analizirani i čimbenici koji utječu na afektivni razvoj. Poseban naglasak je stavljen na razvijanje afektivne domene u nekim reformnim pedagoškim koncepcijama (Montessori, Waldorf i Reggio) jer se primjenom njihovih metoda učenja i poučavanja na zanimljive načine potiče cjeloviti razvoj ličnosti čiji je sastavni dio afektivni razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski