Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1028713

Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju


Rožić, Dijana
Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1028713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju
(Teacher professional development: Students and teachers attitudes towards licensing)

Autori
Rožić, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
61

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje, stručno usavršavanje, vrednovanje, licenciranje
(lifelong learning, professional training, evaluation, licensing)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove nastavnika i studenata nastavničkih studija o cjeloživotnom usavršavanju i o potrebi i mogućnostima uvođenja postupka licenciranja, kao jednog od opće prihvaćenih postupaka vrednovanja nastavničkih kompetencija. U istraživanju je sudjelovalo 176 ispitanika, od čega 89 nastavnika i 87 studenata. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem pokazuju da sudionici generalno smatraju da usavršavanje pozitivno utječe na nastavničku profesiju i razvoj stručnih kompetencija. Ipak, većina sudionika ne razumije u potpunosti pojam licenciranja nastavnika što dovodi do toga da nisu sigurni u korisnost samog postupka. Stoga, da bi se mogao izraditi kvalitetan postupak licenciranja nastavnika, potrebno je reorganizirati cijeli sustav stručnog usavršavanja nastavnika i osigurati kvalitetne temelje za izradu postupka licenciranja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rožić, Dijana
Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Rožić, D. (2019) 'Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}i\'{c}, Dijana}, year = {2019}, pages = {61}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, vrednovanje, licenciranje}, title = {Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavni\v{c}kih studija o licenciranju}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, vrednovanje, licenciranje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}i\'{c}, Dijana}, year = {2019}, pages = {61}, keywords = {lifelong learning, professional training, evaluation, licensing}, title = {Teacher professional development: Students and teachers attitudes towards licensing}, keyword = {lifelong learning, professional training, evaluation, licensing}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font