Pregled bibliografske jedinice broj: 1028713
Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju
Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1028713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju
(Teacher professional development: Students and teachers attitudes towards licensing)
Autori
Rožić, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
61
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje, stručno usavršavanje, vrednovanje, licenciranje
(lifelong learning, professional training, evaluation, licensing)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove nastavnika i studenata nastavničkih studija o cjeloživotnom usavršavanju i o potrebi i mogućnostima uvođenja postupka licenciranja, kao jednog od opće prihvaćenih postupaka vrednovanja nastavničkih kompetencija. U istraživanju je sudjelovalo 176 ispitanika, od čega 89 nastavnika i 87 studenata. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem pokazuju da sudionici generalno smatraju da usavršavanje pozitivno utječe na nastavničku profesiju i razvoj stručnih kompetencija. Ipak, većina sudionika ne razumije u potpunosti pojam licenciranja nastavnika što dovodi do toga da nisu sigurni u korisnost samog postupka. Stoga, da bi se mogao izraditi kvalitetan postupak licenciranja nastavnika, potrebno je reorganizirati cijeli sustav stručnog usavršavanja nastavnika i osigurati kvalitetne temelje za izradu postupka licenciranja.
Izvorni jezik
Hrvatski