Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1028625

Reklamna reprezentacija životinja – neotenija vs. sanitarna zona Gregora i Janka


Marjanić, Suzana
Reklamna reprezentacija životinja – neotenija vs. sanitarna zona Gregora i Janka // Mediji i medijska kultura – europski realiteti, Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijek, 2018., str. 470-481. / Piližota, Vlasta et al. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 470-481


CROSBI ID: 1028625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reklamna reprezentacija životinja – neotenija vs. sanitarna zona Gregora i Janka
(Advertisment Representation Of Animals – Sanitary Area of Gregor and Janko)

Autori
Marjanić, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Mediji i medijska kultura – europski realiteti, Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijek, 2018., str. 470-481.

Urednik/ci
Piližota, Vlasta et al.

Izdavač
Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2018

Raspon stranica
470-481

ISBN
978-953-8181-09-2

Ključne riječi
reklame, životinje, reklamni specizam, Gregor i Janko
(advertisements, animals, advertising speciesism, Gregor and Janko)

Sažetak
Na nekoliko reklamnih primjera ukratko ću izložiti na koje se načine životinje u reklamnoj re/prezentaciji pojavljuju uglavnom kao objekti i simboli – rijetko kao subjekti, osim u medijskim kampanjama udruga za prava životinja. Završno, na odabranim primjerima rad će ukratko predočiti ulogu životinjskih "alteriteta" u domaćoj popularnoj kulturi – npr. reklamne (mitske) sirene za Karlovačko pivo (redizajn etikete predstavljen je 12. veljače 2015. u galeriji Lauba u Zagrebu), zabranjeni Gregor i Janko (crna i bijela ovca) za reklamu mobilnoga operatera Tele 2 (i zašto je božićna reklama iz 2013. kod nas bila "zabranjena") te žrtvena uloga boškarina u EU projektu Boškarin s krumpirom Grada Pule (2012–2014).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
189-0000000-3626 - Kulturna animalistika: knjiž., folklor., etnološki i kulturnoantropol. prilozi (Zaradija-Kiš, Antonija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb

Profili:

Avatar Url Suzana Marjanic (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Marjanić, Suzana
Reklamna reprezentacija životinja – neotenija vs. sanitarna zona Gregora i Janka // Mediji i medijska kultura – europski realiteti, Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijek, 2018., str. 470-481. / Piližota, Vlasta et al. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 470-481
Marjanić, S. (2018) Reklamna reprezentacija životinja – neotenija vs. sanitarna zona Gregora i Janka. U: Piližota, V. (ur.) Mediji i medijska kultura – europski realiteti, Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijek, 2018., str. 470-481.. Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 470-481.
@inbook{inbook, author = {Marjani\'{c}, Suzana}, editor = {Pili\v{z}ota, V.}, year = {2018}, pages = {470-481}, keywords = {reklame, \v{z}ivotinje, reklamni specizam, Gregor i Janko}, isbn = {978-953-8181-09-2}, title = {Reklamna reprezentacija \v{z}ivotinja – neotenija vs. sanitarna zona Gregora i Janka}, keyword = {reklame, \v{z}ivotinje, reklamni specizam, Gregor i Janko}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Marjani\'{c}, Suzana}, editor = {Pili\v{z}ota, V.}, year = {2018}, pages = {470-481}, keywords = {advertisements, animals, advertising speciesism, Gregor and Janko}, isbn = {978-953-8181-09-2}, title = {Advertisment Representation Of Animals – Sanitary Area of Gregor and Janko}, keyword = {advertisements, animals, advertising speciesism, Gregor and Janko}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font