Pregled bibliografske jedinice broj: 1028595
Stručni profil poučavatelja engleskog jezika u Dječjem vrtiću Osijek
Stručni profil poučavatelja engleskog jezika u Dječjem vrtiću Osijek, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1028595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručni profil poučavatelja engleskog jezika u Dječjem vrtiću Osijek
(EFL instructors' profile in the Osijek Kindergarten)
Autori
Ćosić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
25.09
Godina
2019
Stranica
30
Mentor
Varga, Rahaela
Neposredni voditelj
Karlak, Manuela
Ključne riječi
stručni profil, engleski jezik, poučavatelji, Dječji vrtić Osijek, pristup poučavanju
(profile, English language, instructors, Osijek Kindergarten, approach to teaching)
Sažetak
Engleski jezik je u današnje vrijeme uistinu globalni jezik i postao je jedna od osnovnih vještina u svim aspektima života: od zabave i slobodnog vremena do obrazovanja, pa čak i konkurentnosti u poslu. Budući da se svi jezici, kako materinski tako i strani, uče u kontekstu kultura i zajednica koje se njima služe, učenje stranih jezika podrazumijeva i upoznavanje raznih kultura iz čega proizlazi bolje poznavanje svijeta i veće poštovanje prema njemu. Uzevši u obzir sve navedeno, kao i činjenicu da usvajanje jezika počinje od najranije dobi, može se zaključiti da je kvalitetno poučavanje stranog jezika u predškolskoj dobi iznimno važno. Iz tog razloga je cilj ovog istraživanja utvrditi koji je stručni profil osoba koje u Dječjem vrtiću Osijek poučavaju djecu engleski jezik, postoje li eventualne razlike u njihovom pristupu te kakav je taj pristup u usporedbi s metodama i načelima poučavanja stranog jezika djece predškolske dobi koje preporučuje stručna literatura.. Anketirane su sve osobe koje u gradskom Dječjem vrtiću Osijek poučavaju djecu engleski jezik, bilo integrirano u sklopu redovnog programa ili povremeno kao vanjski suradnici, odnosno zaposlenici Pučkog otvorenog učilišta Osijek. Istraživanje je pokazalo da su vanjski suradnici skloniji korištenju udžbenika, rješavanju radnih listića i traženju od djece da ponavljaju izraze za njima, no ipak ne zanemaruju dječju potrebu za igrom i zabavom te ih često uključuju u aktivnosti. S druge strane, odgojitelji više koriste glazbene instrumente, češće čitaju djeci i više iskorištavaju materijale i situacije koje se spontano događaju tijekom dana kao poticaje za učenje engleskog jezika. U istraživanje nisu uključeni privatni vrtići s područja grada Osijeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek