Pregled bibliografske jedinice broj: 1026759
Percepcija Hrvatske u svijetu - uloga iseljeništva u brendiranju Hrvatske
Percepcija Hrvatske u svijetu - uloga iseljeništva u brendiranju Hrvatske // Hrvatski iseljenički kongres
Zagreb, 2014. str. 1-1 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1026759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija Hrvatske u svijetu - uloga iseljeništva u brendiranju Hrvatske
(73/5000 Perception of Croatia in the World - The Role of Emigration in the Branding of Croatia)
Autori
Haramija, P ; Jurković Majić, O
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Hrvatski iseljenički kongres
/ - Zagreb, 2014, 1-1
Skup
Hrvatski iseljenički kongres
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.06.2014. - 26.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Iseljenici, Hvratska
(Emigrants, Croatia)
Sažetak
Uloga iseljeništva u brendiranju Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Predrag Haramija
(autor)