Pregled bibliografske jedinice broj: 1026455
Uporaba mobilnih aplikacija kod predškolske djece
Uporaba mobilnih aplikacija kod predškolske djece, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1026455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba mobilnih aplikacija kod predškolske djece
(The usage of mobile applications with preschool children)
Autori
Herman, Ljerka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
10.10
Godina
2019
Stranica
32
Mentor
Velki, Tena
Ključne riječi
predškolsko dijete ; mobilne aplikacije ; roditelji ; vrtić ; dječja igra
(preschool kindergarten children ; mobile applications ; parents ; kindergarten ; child's game)
Sažetak
Uporaba mobilnih aplikacija postala je svakodnevna pojava. Istraživanja su pokazala da su već trogodišnjaci sposobni samostalno koristiti određene mobilne aplikacije. Korištenje mobilnih aplikacija može imati pozitivni i negativni utjecaj na razvoj djeteta. Istraživanje o uporabi mobilnih aplikacija kod djece novost je u domeni istraživanja. Zbog manjkavosti spoznaja o načinu i čestini korištenja mobilnih aplikacija kod djece vrtićke dobi krenula sam u istraživanje. Ovim istraživanjem željelo se doći do spoznaje da li djeca vrtićke dobi koriste mobilne aplikacije te ukoliko ih koriste koja je čestina njihove uporabe tijekom dana. Istraživanje se provelo tijekom pedagoške godine putem anonimnog anketiranja roditelja djece u Dječjem vrtiću „ Zvončić “ Našice. Rezultati istraživanja pokazuju da djeca vrtićke dobi koriste mobitele najčešće uz roditelje. Korištenje mobilnih aplikacija je svakodnevno kod velikog broja djece (74%). Provođenje ankete pokazalo je da vrijeme igre putem platformi mobilnih aplikacija traje do jednog sata tijekom dana (61%). Manji postotak djece (22%) provodi i do dva sata igrajući se te educirajući se uz mobilne aplikacije. Roditelji smatraju da su prosječno informirani o uporabi mobilnih aplikacija te manji postotak (21%) smatra da su odlično informirani. Djeca najčešće koriste mobilne aplikacije edukativno - zabavnog tipa, a roditelji smatraju da je učinak igre uporabom mobilnih aplikacija pozitivan za razvoj njihovog djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Tena Velki
(mentor)