Pregled bibliografske jedinice broj: 1024693
Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika
Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika // Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa. / Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. str. 231-248
CROSBI ID: 1024693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Videoblog - autentična konverzacija u nastavi španjolskog jezika
(Video blog – authentic conversation in Spanish language classes)
Autori
Zovko, Ivana ; Špadić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa.
Urednik/ci
Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2019
Raspon stranica
231-248
ISBN
978-953-331-256-9
Ključne riječi
videoblog ; sociolingvistička znanja ; unutarjezična kompetencija ; međukulturna komunikacija ; digitalna znanja ; španjolski jezik
(video blog, sociolinguistic knowledge, intralingual competence, intercultural communication, digital knowledge, Spanish language)
Sažetak
U predmetnom istraživanju analiziraju se videoblogovi u dijaloškoj formi na temu jezičnih i kulturoloških „dvoboja“ u kojima meksički i argentinski videoblogeri suprotstavljaju i uspoređuju suvremeni žargon i posebnosti govora mladih dvaju španjolskih varijeteta. Obrađuju se pitanja koja spadaju u široko polje organizacijskih i pragmatičkih znanja te znanja o digitalnoj audiovizualnoj komunikaciji. U ovim okvirima, najprije se analizira višeznačnost odabranih leksema i idiomatskih fraza kao autentičnih konverzacijskih, žargonskih i kulturoloških obilježja. Naime, u kontekstu podučavanja jezika i komunikacije, smatra se da je prepoznavanje višeznačnosti analiziranih konverzacijskih elemenata i njihovih konkretnih ostvaraja usko vezano uz prepoznavanje sociolingvističke i pragmatičke primjerenosti. Na koncu, u radu se raspravlja o načinima na koje je korištenjem videoblogova moguće poticati razvoj međukulturne komunikacije i digitalne audiovizualne kompetencije na višim stupnjevima učenja španjolskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija