Pregled bibliografske jedinice broj: 1024116
Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado
Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado // Etnološka istraživanja, 17 (2012), 171-201 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1024116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado
(The Role and Importance of Branding Traditional Performance Art, Taking the Example of the Lado Ensemble)
Autori
Dabo, Krešimir
Izvornik
Etnološka istraživanja (0351-4323) 17
(2012);
171-201
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Lado ; brendiranje ; izvedbene umjetnosti, folklor
(Lado, brending, perfomance art, folklore)
Sažetak
U današnjem globaliziranom svijetu u kojem se komunikacijski i marketinški stručnjaci bore za pozornost javnosti, u svijetu opterećenom informacijama do tolike mjere da se javlja efekt apatije na poruke oglašivača, brendiranje postaje jednim od ključnih faktora uspjeha tvrtki, proizvoda i usluga, među koje ubrajamo i kulturne sadržaje. Tema rada vezana je uz važnost implementacije brendiranja tradicijske umjetnosti kao kulturnog proizvoda na ovome tržištu na primjeru jedinoga profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti