Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1024116

Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado


Dabo, Krešimir
Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado // Etnološka istraživanja, 17 (2012), 171-201 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1024116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado
(The Role and Importance of Branding Traditional Performance Art, Taking the Example of the Lado Ensemble)

Autori
Dabo, Krešimir

Izvornik
Etnološka istraživanja (0351-4323) 17 (2012); 171-201

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Lado ; brendiranje ; izvedbene umjetnosti, folklor
(Lado, brending, perfomance art, folklore)

Sažetak
U današnjem globaliziranom svijetu u kojem se komunikacijski i marketinški stručnjaci bore za pozornost javnosti, u svijetu opterećenom informacijama do tolike mjere da se javlja efekt apatije na poruke oglašivača, brendiranje postaje jednim od ključnih faktora uspjeha tvrtki, proizvoda i usluga, među koje ubrajamo i kulturne sadržaje. Tema rada vezana je uz važnost implementacije brendiranja tradicijske umjetnosti kao kulturnog proizvoda na ovome tržištu na primjeru jedinoga profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Krešimir Dabo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dabo, Krešimir
Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado // Etnološka istraživanja, 17 (2012), 171-201 (domaća recenzija, članak, stručni)
Dabo, K. (2012) Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja, 17, 171-201.
@article{article, author = {Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2012}, pages = {171-201}, keywords = {Lado, brendiranje, izvedbene umjetnosti, folklor}, journal = {Etnolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, volume = {17}, issn = {0351-4323}, title = {Uloga i va\v{z}nost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado}, keyword = {Lado, brendiranje, izvedbene umjetnosti, folklor} }
@article{article, author = {Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2012}, pages = {171-201}, keywords = {Lado, brending, perfomance art, folklore}, journal = {Etnolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, volume = {17}, issn = {0351-4323}, title = {The Role and Importance of Branding Traditional Performance Art, Taking the Example of the Lado Ensemble}, keyword = {Lado, brending, perfomance art, folklore} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font