Pregled bibliografske jedinice broj: 1023945
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA JAVNIM PUTNIĈKIM PRIJEVOZOM U GRADU ZAGREBU
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA JAVNIM PUTNIĈKIM PRIJEVOZOM U GRADU ZAGREBU, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1023945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA JAVNIM PUTNIĈKIM PRIJEVOZOM U GRADU ZAGREBU
(PASSENGER'S SATISFACTION WITH PUBLIC TRANSPORTATION SERVICE IN THE CITY OF ZAGREB)
Autori
Rajič, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
66
Mentor
Naletina, Dora
Ključne riječi
javni gradski prijevoz, Grad Zagreb, mobilnost, zadovoljstvo korisnika
(public city transportation, City of Zagreb, mobility, passenger's statisfaction)
Sažetak
Današnji životni uvjeti zahtijevaju svakodnevnu vremensku i prostornu distribuciju stanovništva što vodi stvaranju prijevozne potražnje zbog čega su urbane sredine okarakterizirane prisustvom stalne potrebe za kretanjem stanovnika u svrhu zadovoljenja određenih potreba i pristupa različitim aktivnostima. S druge strane, brojni trendovi koji su prisutni u urbanizaciji i globalizaciji uzrokuju sve kompleksnije prometne probleme čime uvjetuju sve veću mobilnost stanovnika. Prijevoz tako postaje aktivni pokretač gradskog života te njegovog razvoja i napretka, ostvaruje sveobuhvatan utjecaj na razvoj društva čime zauzima sve značajniju društvenu ulogu pa tehnologija prijevoza putnika predstavlja pravi izazov. Važna uloga javnog gradskog prijevoza, prvenstveno, se očituje u omogućavanju cjenovno pristupačne mobilnosti stanovnika određenog grada. Javni prijevoz Grada Zagreba uključuje različite vrste usluga i podsustava od kojih su najistaknutiji tramvajski, autobusni i željeznički prometni sustav čije je funkcioniranje pod vodstvom Zagrebačkog Električnog tramvaja (ZET) i HŽ Putničkog prijevoza. Stoga se nameće potreba utvrđivanja zadovoljstva korisnika pruženim uslugama javnog prijevoza u Gradu Zagrebu te izrada prijedloga uputa mogućih poboljšanja putem analize istraživanja i osvrta na pozitivne i negativne učinke kvalitete pružanja usluge javnog gradskog prijevoza. Cilj ovog rada bio je istražiti trenutno zadovoljstvo ili nezadovoljstvo uslugama javnog gradskog prijevoza na području grada Zagreba budući da ne postoje novija istraživanja na konkretnu temu zadovoljstva pruženim uslugama. Rezultati istraživanja pokazali su kako većina populacije ipak više teži izražavanju nezadovoljstva prilikom vožnje tramvajem, autobusom ili vlakom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija