Pregled bibliografske jedinice broj: 1023929
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA NISKOTARIFNIH ZRAČNIH PRIJEVOZNIKA U ZRAČNIM LUKAMA PULA I ZADAR
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA NISKOTARIFNIH ZRAČNIH PRIJEVOZNIKA U ZRAČNIM LUKAMA PULA I ZADAR, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1023929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA NISKOTARIFNIH ZRAČNIH PRIJEVOZNIKA U ZRAČNIM LUKAMA PULA I ZADAR
(CUSTOMER SATISFACTION WITH SERVICES OF LOW-COST CARRIERS AT PULA AND ZADAR AIRPORT)
Autori
Jabučar, Anela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
89
Mentor
Naletina, Dora
Ključne riječi
zračni prijevoz, zračni prijevoznik, niskotarifni zračni prijevoznik, zračne luke, zadovoljstvo korisnika
(air transport, air carrier, low cost carriers, airports, customer satisfaction)
Sažetak
Zračni prijevoz je najmlađa prometna grana te se u današnjim suvremenim uvjetima razvija veoma brzo. U osnovi, zračni prijevoz ima prijevoz putnika osobito na dalje destinacije zbog svoje najveće prednosti, brzine prijevoza. Zbog utjecaja globalizacije stanje na tržištu zračnog prijevoza karakterizira jaka konkurencija, a liberalizacijom hrvatskog zračnog prijevoza dolazi do povećanja potrošnje u međunarodnom prijevozu putnika. Upravo pod navedenim utjecajima, zahtjevi zračnog prijevoza u Hrvatskoj postaju sve veći. Ovisnost zračnog prijevoza i turizma je sve snažnija te od velikog gospodarskog značaja. Brz i stalan rast, razvoj i promjene na tržištu zračnog prijevoza zahtijevaju prilagodbe zračnih prijevoznika. Pojavom niskotarifnih zračnih prijevoznika na hrvatsko tržište putnici imaju više izbora i mogućnosti nego prije. Svojom prisutnošću na tržištu niskotarifni zračni prijevoznici su veoma utjecali na tržište zračnog prijevoza te pridonijeli rastu putničkog prometa. Cilj ovoga rada je prikazati stanje na tržištu zračnog prijevoza putnika te ispitati zadovoljstvo korisnika usluga niskotarifnih zračnih prijevoznika u Republici Hrvatskoj. Na temelju rezultata provedenog istraživanja zaključuje se kako putnici koji putuju niskotarifnim zračnim prijevoznicima veliku važnost pridaju cijeni, dostupnosti karata i destinacija te da su zadovoljni dobivenom uslugom u odnosu na cijenu karte. Također, putnici pridaju važnost brzini kupnje karata putem interneta te raznolikošću mogućnosti načina plaćanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija