Pregled bibliografske jedinice broj: 1023077
Stavovi osnovnoškolskih učenika prema nastavi češkog jezika i kulture
Stavovi osnovnoškolskih učenika prema nastavi češkog jezika i kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1023077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi osnovnoškolskih učenika prema nastavi
češkog jezika i kulture
(Attitudes of primary school students towards
learning the Czech language and literature)
Autori
Čičak, Matej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2019
Stranica
49
Mentor
Jajić Novogradec, Marina ; Vuković, Petar
Ključne riječi
afektivni čimbenici ; češki jezik ; manjinsko školstvo ; obrazovanje prema modelu C ; stavovi
(affective factors ; the Czech language ; minority education ; education according to model C ; attitudes)
Sažetak
Rad se bavi stavovima osnovnoškolskih učenika prema nastavi, učenju i nastavniku Češkog jezika i kulture koji se poučava prema modelu C. Takav model uključuje učenje jezika, književnosti, povijesti, geografije te tradicija i običaja na jeziku nacionalnih manjina s ciljem njegovanja jezika i kulture. Rad je podijeljen u dva dijela. Prvi dio je teorijski te obrađuje teme manjinskog školstva u Republici Hrvatskoj prema modelu C i položaj češkog jezika u hrvatskim školama općenito. Poseban naglasak je na individualnim čimbenicima u ovladavanju inim jezikom te afektivnim čimbenicima kod učenja stranog jezika, pri čemu se objašnjava svaki pojedini čimbenik. Posljednja dva odlomka teorijskog dijela posvećena su učeničkim stavovima prema nastavniku stranog jezika te prema stranom jeziku kao školskom predmetu. Drugi dio je istraživački. Na temelju rezultata anketnog upitnika, koji je proveden na uzorku od devetnaestero učenika češke osnovne škole, koji uče češki jezik prema modelu C, ispitala se motivacija učenika pri upisu češke osnovne škole, njihovi stavovi prema nastavi i nastavniku, stavovi okoline (roditelja i prijatelja) te učenički stavovi prema nastavku učenja češkog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb