Pregled bibliografske jedinice broj: 1022937
Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika
Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika
(Managing marketing mix elements from artist – entrepreneur perspective)
Autori
Bradić, Braslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
37
Mentor
Komarac, Tanja
Ključne riječi
poduzetnički marketing ; marketing ; poduzetništvo ; umjetnik-poduzetnik ; kultura ; umjetnost
(entrepreneurial marketing ; marketing ; entrepreneurship ; artist-entrepreneur ; culture ; arts)
Sažetak
Rad se bavi konceptom poduzetničkog marketinga u kulturi i umjetnosti. Poduzetnički marketing se veže uz mala i mikro poduzeća u području kulture i umjetnosti. Pregledom dostupne znanstvene literature ustanovljeno je da su relativno nepoznata mišljenja umjetnika – poduzetnika o marketingu, te upravljanju elementima marketinškog miksa. Kvalitativno istraživanje je provedeno na uzorku 10 umjetnika - poduzetnika u gradu Zagrebu. Istražena su njihova mišljenja o marketingu, odnosno o upravljanju elementima marketinškog miksa u umjetnosti. Istraživanjem je otkriveno da umjetnici - poduzetnici sebe percipiraju kao poduzetnike. Također, marketing najviše povezuju s promocijom. Svoje radove umjetnici - poduzetnici smatraju proizvodima. Osobni kontakt smatraju najvažnijim za promociju svojih proizvoda. Veliku ulogu u promociji i distribuciji proizvoda umjetnika - poduzetnika ima internet. Ovo je prvi rad koji je istraživao upravljanje elementima marketinškog miksa iz perspektive umjetnika - poduzetnika u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija