Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1022937

Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika


Bradić, Braslav
Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1022937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika
(Managing marketing mix elements from artist – entrepreneur perspective)

Autori
Bradić, Braslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
37

Mentor
Komarac, Tanja

Ključne riječi
poduzetnički marketing ; marketing ; poduzetništvo ; umjetnik-poduzetnik ; kultura ; umjetnost
(entrepreneurial marketing ; marketing ; entrepreneurship ; artist-entrepreneur ; culture ; arts)

Sažetak
Rad se bavi konceptom poduzetničkog marketinga u kulturi i umjetnosti. Poduzetnički marketing se veže uz mala i mikro poduzeća u području kulture i umjetnosti. Pregledom dostupne znanstvene literature ustanovljeno je da su relativno nepoznata mišljenja umjetnika – poduzetnika o marketingu, te upravljanju elementima marketinškog miksa. Kvalitativno istraživanje je provedeno na uzorku 10 umjetnika - poduzetnika u gradu Zagrebu. Istražena su njihova mišljenja o marketingu, odnosno o upravljanju elementima marketinškog miksa u umjetnosti. Istraživanjem je otkriveno da umjetnici - poduzetnici sebe percipiraju kao poduzetnike. Također, marketing najviše povezuju s promocijom. Svoje radove umjetnici - poduzetnici smatraju proizvodima. Osobni kontakt smatraju najvažnijim za promociju svojih proizvoda. Veliku ulogu u promociji i distribuciji proizvoda umjetnika - poduzetnika ima internet. Ovo je prvi rad koji je istraživao upravljanje elementima marketinškog miksa iz perspektive umjetnika - poduzetnika u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Komarac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bradić, Braslav
Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Bradić, B. (2019) 'Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bradi\'{c}, Braslav}, year = {2019}, pages = {37}, keywords = {poduzetni\v{c}ki marketing, marketing, poduzetni\v{s}tvo, umjetnik-poduzetnik, kultura, umjetnost}, title = {Upravljanje elementima marketin\v{s}kog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika}, keyword = {poduzetni\v{c}ki marketing, marketing, poduzetni\v{s}tvo, umjetnik-poduzetnik, kultura, umjetnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bradi\'{c}, Braslav}, year = {2019}, pages = {37}, keywords = {entrepreneurial marketing, marketing, entrepreneurship, artist-entrepreneur, culture, arts}, title = {Managing marketing mix elements from artist – entrepreneur perspective}, keyword = {entrepreneurial marketing, marketing, entrepreneurship, artist-entrepreneur, culture, arts}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font