Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1022932

Utječe li igra u nastavi na kreativnost učenika?


Bilić, Maja
Utječe li igra u nastavi na kreativnost učenika?, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1022932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utječe li igra u nastavi na kreativnost učenika?
(Does game-based teaching have an impact on students creativity?)

Autori
Bilić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
25.09

Godina
2019

Stranica
47

Mentor
Dubovicki, Snježana

Ključne riječi
igra u nastavi, kreativnost, kreativna nastava, učenici, učitelj
(game-based teaching, creativity, creative teaching, pupils, primary school teacher)

Sažetak
U čovjekovoj prirodi je da kroz igru istražuje, mijenja i kreira. Današnji način življenja odvojio je posao od igre. Odrasli djeci učenje predstavljaju kao posao koji se mora obaviti te se time ono odvaja od igranja čime to postaje nešto što se ne želi, ali mora, a igra, koja je zapravo sve što osoba želi, gubi na vrijednosti. Zato mudar i kreativan učitelj današnjice treba iskoristiti igru kao sredstvo pomoću kojeg će pridobiti dječju pozornost i stvoriti uvjete u kojima se dječja želja za igrom neće sputavati nego poticati vođenom, ciljanom i usmjerenom aktivnošću u cilju stvaranja kreativnih kompetentnih ličnosti. Ovim radom ispitalo se utječe li igra u nastavi na kreativnost djece te koliko su učenici kreativni. U istraživanju je korištena kvalitativna i kvantitativna metodologija u okviru koje su provedeni test kreativnosti, anketa i formativna evaluacija nastave održane metodom igre u nastavi. Istraživanje je provedeno u dvjema osnovnim školama na području grada Osijeka. Provedenim istraživanjem dobiveni su rezultati koji pokazuju kako se kreativnost u školi treba više poticati te da igra u nastavi osigurava povoljne uvjete za poticanje kreativnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Snježana Dubovicki (mentor)

Avatar Url Maja Bilić-Nežić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Maja
Utječe li igra u nastavi na kreativnost učenika?, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Bilić, M. (2019) 'Utječe li igra u nastavi na kreativnost učenika?', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\'{c}, Maja}, year = {2019}, pages = {47}, keywords = {igra u nastavi, kreativnost, kreativna nastava, u\v{c}enici, u\v{c}itelj}, title = {Utje\v{c}e li igra u nastavi na kreativnost u\v{c}enika?}, keyword = {igra u nastavi, kreativnost, kreativna nastava, u\v{c}enici, u\v{c}itelj}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\'{c}, Maja}, year = {2019}, pages = {47}, keywords = {game-based teaching, creativity, creative teaching, pupils, primary school teacher}, title = {Does game-based teaching have an impact on students creativity?}, keyword = {game-based teaching, creativity, creative teaching, pupils, primary school teacher}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font