Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1022876

Strategije aktivnog učenja u nastavi biologije


Bulovan Maleš, Branka
Strategije aktivnog učenja u nastavi biologije, 2008., magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split


CROSBI ID: 1022876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije aktivnog učenja u nastavi biologije
(Active learning strategies in biology education)

Autori
Bulovan Maleš, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije

Mjesto
Split

Datum
10.07

Godina
2008

Stranica
156

Mentor
Rodek, Stjepan

Ključne riječi
Aktivno učenje, suradničko učenje, rad u grupi, tradicionalna nastava, efikasnost znanja
(Active learning, cooperative learning, group education, frontal education)

Sažetak
Problem kojim se bavi ovaj rad je djelotvnornost aktivnog učenja u nastavi biologije u odnosu na učenje tradicionalnim, frontalnim oblikom rada. Istraživanje je empirijsko te je metodom eksperimenta provedeno na uzorku od 76 učenika i učenica sedmih razreda Osnovne škole "Pojišan" u Splitu. Eksperiment obuhvaća rad s učenicima u kratkom intervalu, bez većih promjena i ustaljenim ritmom, podijeljenih u dvije eksperimentalne skupine (rad u grupi) i u jednu kontrolnu skupinu (frontalni oblik rada). Cilj ovog istraživanja bilo je detaljno proučavanje utjecaja suradničkog učenja (kao jedne od strategija aktivnog učenja) na uspješnost realizacije nastave biologije u osnovnoj školi. Istrumenti koi su se koristili u istraživanju su: inicijalni (predtest), finalni (završni) test i anketni upitnik. Iz dobivenih rezultata može se zaključiti da je bolji učinak i znanje pokazano iz rada tradicionalnom nastavom, dok je grupni rad pogodovao slabijim učenicima koji su na taj način nadoknađivali svoju nekreativnost i iskorištavali položaj boljih učenika u dobivanju dobrih ocjena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Stjepan Rodek (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bulovan Maleš, Branka
Strategije aktivnog učenja u nastavi biologije, 2008., magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split
Bulovan Maleš, B. (2008) 'Strategije aktivnog učenja u nastavi biologije', magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bulovan Male\v{s}, Branka}, year = {2008}, pages = {156}, keywords = {Aktivno u\v{c}enje, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, rad u grupi, tradicionalna nastava, efikasnost znanja}, title = {Strategije aktivnog u\v{c}enja u nastavi biologije}, keyword = {Aktivno u\v{c}enje, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, rad u grupi, tradicionalna nastava, efikasnost znanja}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bulovan Male\v{s}, Branka}, year = {2008}, pages = {156}, keywords = {Active learning, cooperative learning, group education, frontal education}, title = {Active learning strategies in biology education}, keyword = {Active learning, cooperative learning, group education, frontal education}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font