Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1021562

Komparativno istraživanje interkulturalnih stavova i vrijednosti učitelja osnovnih škola u Puli i Vukovaru


Španja, Zoran
Komparativno istraživanje interkulturalnih stavova i vrijednosti učitelja osnovnih škola u Puli i Vukovaru, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli, Pula


CROSBI ID: 1021562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativno istraživanje interkulturalnih stavova i vrijednosti učitelja osnovnih škola u Puli i Vukovaru
(Comparative Research of Intercultural Attitudes and Values of Primary School Teachers in Pula and Vukovar)

Autori
Španja, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli

Mjesto
Pula

Datum
11.09

Godina
2019

Stranica
58

Mentor
Drandić, Dijana

Ključne riječi
kultura, interkulturalizm, interkulturalna osjetljivost, učitelji, interkulturalno obrazovanje
(Culture, Intercurturalism, Intercutural sensitivity, Teachers, Intercutural Education)

Sažetak
Učitelji su iznimno važni u razvoju interkulturalne osjetljivosti svojih učenika jer su uzor i model specifičnog ponašanja te kao primjer učenicima. Razvijanjem interkulturalne osjetljivosti, interkulturalnog identiteta i interkulturalne komunikacije, učenik je više nego spreman suočiti se sa stvarnošću suvremenog svijeta. Vještine i sposobnosti koje društvo donosi, škola oblikuje, nastavnici prenose, a učenici usvajaju i koriste. Upravo stoga, ovaj rad bavi se empirijskom analizom istraživanja provedenoga u svibnju 2019. u gradovima Pula i Vukovar među učiteljima dvije osnovne škole. Istraživanje ima za cilj odgovoriti na pitanje jesu li uopće i koliko učitelji interkulturalno osjetljivi i, koja je razlika u interkulturalnoj osjetljivosti između učitelja s obzirom na njihove karakteristike, a sve s ciljem napretka i poboljšanja stjecanja kompetencija neophodnih za rad u multikulturnim sredinama. Rezultate istraživanja interkulturalne osjetljivosti učitelja dobili smo koristeći se instrumentom Skala interkulturalne osjetljivosti. Rezultati su potvrdili primjerenost uporabe te vrste instrumenata na uzorku učitelja iz Pule i Vukovara te su također odbacili postavljene hipoteze.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Španja, Zoran
Komparativno istraživanje interkulturalnih stavova i vrijednosti učitelja osnovnih škola u Puli i Vukovaru, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli, Pula
Španja, Z. (2019) 'Komparativno istraživanje interkulturalnih stavova i vrijednosti učitelja osnovnih škola u Puli i Vukovaru', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}panja, Zoran}, year = {2019}, pages = {58}, keywords = {kultura, interkulturalizm, interkulturalna osjetljivost, u\v{c}itelji, interkulturalno obrazovanje}, title = {Komparativno istra\v{z}ivanje interkulturalnih stavova i vrijednosti u\v{c}itelja osnovnih \v{s}kola u Puli i Vukovaru}, keyword = {kultura, interkulturalizm, interkulturalna osjetljivost, u\v{c}itelji, interkulturalno obrazovanje}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}panja, Zoran}, year = {2019}, pages = {58}, keywords = {Culture, Intercurturalism, Intercutural sensitivity, Teachers, Intercutural Education}, title = {Comparative Research of Intercultural Attitudes and Values of Primary School Teachers in Pula and Vukovar}, keyword = {Culture, Intercurturalism, Intercutural sensitivity, Teachers, Intercutural Education}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font