Pregled bibliografske jedinice broj: 1021486
Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instragram na porast Internet trgovine
Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instragram na porast Internet trgovine, 2019., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1021486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza utjecaja prodaje i promocije putem društvene mreže Instragram na porast Internet trgovine
(Analysis of the influence of sales and promotion by social network Instagram on increase of Internet retailing)
Autori
Kovačević, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2019
Stranica
61
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
internet trgovina ; društvene mreže ; Instagram ; oglašavanje ; modni blogeri
(e-commerce ; social networks ; Instagram ; advertising ; fashion bloggers)
Sažetak
Predmet ovog diplomskog rada je analizirati sve veću promociju i prodaju putem društvenih mreža koje su u današnjici sve više zastupljene. Danas 40% svjetske populacije ima pristup internetu koji svake godine sve više raste, pruža sve veći obujam informacija, online znanja, zabave, ali i socijalnog umrežavanja. Današnji kupci naviknuti su da putem interneta vrlo brzo pronađu informacije koje ih u tom trenutku zanimaju. Za svako ozbiljno poduzeće izuzetno je bitna online prisutnost. U ovom radu analizirat će se kako modni blogeri uspijevaju putem društvenih mreža, koje predstavljaju alat za probijanje u svijet poznatih, kako oglašavaju određene proizvode i usluge te kako putem društvenih mreža zarađuju. Društvene mreže predstavljaju snagu koju treba iskoristiti svako poduzeće u izvođenju svojih aktivnosti jer nijedan medij ne može prenijeti informaciju brže nego što to one rade. One služe da se izgrade bolji odnosi s potrošačima u stvaranju prepoznatljive marke proizvoda. Cilj ovog rada donijeti je zaključak kako i na koji način društvene mreže, sponzorstva i oglašavanja na istima pridonose razvijanju same trgovine. Provedeno je istraživanje putem online anketnog upitnika na uzorku modnih blogera koje posluju putem društvene mreže Instagram. Svrha istraživanja bila je saznati kako su određene osobe došle do sadašnje pozicije na društvenim mrežama, na koje načine i kako promoviraju proizvode i usluge te koji su im ciljevi za budućnost. Rezultati istraživanja pokazuju da modni blogeri provode dosta vremena na Instagramu posvećujući se određenim markama te na taj način zarađuju i time stvaraju doprinos povećanju internet trgovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno poslovanje