Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1021404

Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada


Bašić, Anja
Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1021404 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada
(The role of urban icons in city branding development)

Autori
Bašić, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2019

Stranica
65

Mentor
Komarac, Tanja

Ključne riječi
marka grada ; urbane ikone ; upravljanje markom grada ; kvalitativno istraživanje
(city brand ; urban icons ; city brand management ; qualitative research)

Sažetak
Svrha rada je bila otkriti značenje urbanih ikona u kreiranju marke grada, konkretnije marke grada Zagreba. Urbane ikone čine važne elemente marke svakoga grada i jedan su od glavnih razloga posjete određenog turističkog mjesta. One su zapravo elementi urbanog okruženja koji imaju utjecaja na kreiranje imidža i identiteta grada, a time i na kreiranje same marke grada. Unatoč tome, same po sebi ne mogu privući turiste već ih je potrebno kombinirati sa dodatnim sadržajima poput različitih događanja ili pričanja priča o njima te ih na pravilan način komunicirati u promotivnim aktivnostima grada. Istraživanje je provedeno u nekoliko faza. U prvoj fazi napravljen je pregled članaka na temu urbanih ikona i marke grada te pregled različitih internetskih izvora s naglaskom na web stranice turističke zajednice grada. Druga faza je obuhvaćala provođenje istraživanja na temelju asocijacija na pojam „Znamenitosti grada Zagreba“ uz pomoć mentalnih mapa. Zadnja faza se sastojala od provođenja dubinskih intervjua sa 16 ispitanika koji žive ili su rođeni u gradu Zagrebu, kako bi se otkrile najvažnije urbane ikone grada Zagreba. Istraživanjem je potvrđeno da grad Zagreb ima veliki broj urbanih ikona, posebice one iz predglobalnog razdoblja. Istraživanjem je također utvrđeno da Zagreb i dalje ima neiskorišten potencijal u pogledu urbanih ikona. Ovo je prvi rad koji je istraživao i otkrio ulogu urbanih ikona grada Zagreba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Komarac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Anja
Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Bašić, A. (2019) 'Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Anja}, year = {2019}, pages = {65}, keywords = {marka grada, urbane ikone, upravljanje markom grada, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, title = {Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada}, keyword = {marka grada, urbane ikone, upravljanje markom grada, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Anja}, year = {2019}, pages = {65}, keywords = {city brand, urban icons, city brand management, qualitative research}, title = {The role of urban icons in city branding development}, keyword = {city brand, urban icons, city brand management, qualitative research}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font