Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1021333

Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima


Radoš, Iva
Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1021333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima
(Cause-Related Marketing in Service Companies)

Autori
Radoš, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2019

Stranica
62

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
marketing opće dobrobiti, uslužna poduzeća
(Cause-Related Marketing, uslužna poduzeća)

Sažetak
Cilj diplomskog rada je utvrditi važnost primjene marketinga opće dobrobiti u uslužnim poduzećima s obzirom na specifična obilježja uslužnog sektora. Metodom intervjua i ankete dobiveni su rezultati koji pokazuju kako većina poduzeća percipira jednake koristi od ove vrste marketinga poput: poticanja lojalnosti korisnika i poboljšanja imidža, ostvarivanje suradnje između različitih odjela u poduzeću te motivacija zaposlenika. Začuđujuća je činjenica kako vrlo malo poduzeća, a pogotovo uslužnih, provodi ovu vrstu marketinga. Isto tako, iako većina izražava zadovoljstvo rezultatima provedene kampanje, iznenađuje podatak da je jedina mjera uspješnosti za većinu poduzeća isključivo iznos prihoda koji je prikupljen, a manje pažnje se pridaje istraživanju karakteristika korisnika koji sudjeluju. Kratkoročnost kampanji, slični ciljevi i komunikacija putem online kanala karakteristični su za sva ispitana poduzeća, dok razlike postoje kod razloga koji stoje iza pokretanja kampanja, postavljanja granica iznosa koji je moguće donirati i ograničenja koja se javljaju kod primjene ove vrste marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radoš, Iva
Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Radoš, I. (2019) 'Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rado\v{s}, Iva}, year = {2019}, pages = {62}, keywords = {marketing op\'{c}e dobrobiti, uslu\v{z}na poduze\'{c}a}, title = {Marketing op\'{c}e dobrobiti u uslu\v{z}nim poduze\'{c}ima}, keyword = {marketing op\'{c}e dobrobiti, uslu\v{z}na poduze\'{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rado\v{s}, Iva}, year = {2019}, pages = {62}, keywords = {Cause-Related Marketing, uslu\v{z}na poduze\'{c}a}, title = {Cause-Related Marketing in Service Companies}, keyword = {Cause-Related Marketing, uslu\v{z}na poduze\'{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font