Pregled bibliografske jedinice broj: 1021333
Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima
Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1021333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima
(Cause-Related Marketing in Service Companies)
Autori
Radoš, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2019
Stranica
62
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marketing opće dobrobiti, uslužna poduzeća
(Cause-Related Marketing, uslužna poduzeća)
Sažetak
Cilj diplomskog rada je utvrditi važnost primjene marketinga opće dobrobiti u uslužnim poduzećima s obzirom na specifična obilježja uslužnog sektora. Metodom intervjua i ankete dobiveni su rezultati koji pokazuju kako većina poduzeća percipira jednake koristi od ove vrste marketinga poput: poticanja lojalnosti korisnika i poboljšanja imidža, ostvarivanje suradnje između različitih odjela u poduzeću te motivacija zaposlenika. Začuđujuća je činjenica kako vrlo malo poduzeća, a pogotovo uslužnih, provodi ovu vrstu marketinga. Isto tako, iako većina izražava zadovoljstvo rezultatima provedene kampanje, iznenađuje podatak da je jedina mjera uspješnosti za većinu poduzeća isključivo iznos prihoda koji je prikupljen, a manje pažnje se pridaje istraživanju karakteristika korisnika koji sudjeluju. Kratkoročnost kampanji, slični ciljevi i komunikacija putem online kanala karakteristični su za sva ispitana poduzeća, dok razlike postoje kod razloga koji stoje iza pokretanja kampanja, postavljanja granica iznosa koji je moguće donirati i ograničenja koja se javljaju kod primjene ove vrste marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija