Pregled bibliografske jedinice broj: 1021007
Blockchain tehnologija i lojalnost potrošača
Blockchain tehnologija i lojalnost potrošača, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1021007 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Blockchain tehnologija i lojalnost potrošača
(Blockchain technology and consumer loyalty)
Autori
Topić, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
09.09
Godina
2019
Stranica
32
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Kriptovalute, blockchain, lojalnost potrošača, BitRewards
(Cryptocurrencies, blockchain, consumer loyalty, BitRewards)
Sažetak
Blockchain tehnologija je dobila na iznimnoj važnosti razvojem tržišta kriptovaluta. Od 2008. godine dolaskom prve svjetske kriptovalute Bitcoin, blockchain tehnologija započinje s upotrebom. Naime, riječ je o decentraliziranoj bazi podataka što znači da nema vlasnika, odnosno da nitko ne upravlja s njom te su podaci javno dostupni. Temeljena je na kriptografiji koja omogućava veliku sigurnost pri prijenosu informacija između dviju strana, odnosno nitko drugi nema pristup tim informacijama. S obzirom na svjetsko povećanje upotrebe blockchain tehnologije u svim aspektima života, neizbježno je spomenuti i primjenu u marketingu. Pretpostavke su da bi blockchain tehnologija mogla oživjeti sustav programa lojalnosti potrošača. Poduzećima je od iznimne važnosti zadržati postojeće kupce, ali i pridobiti nove, te je jedan od načina za postizanje tog cilja razvoj programa lojalnosti. Blockchain tehnologija donosi mnoge prednosti u načinu na koji su programi lojalnosti organizirani te ima pozitivne učinke i na kupce, ali i na poduzeća. Jedan od primjera primjene blockchain tehnologije kroz programe lojalnosti je BitRewards koji omogućuje kupcima sakupljanje istoimene valute kroz kupovinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija