Pregled bibliografske jedinice broj: 1019860
Strategijsko učenje i pamćenje
Strategijsko učenje i pamćenje, 2007., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Gospić
CROSBI ID: 1019860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategijsko učenje i pamćenje
(Strategic learning and memory)
Autori
Stilinović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci
Mjesto
Gospić
Datum
02.02
Godina
2007
Stranica
40
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
učenje, pamćenje, metakognicija, strategije učenja i pamćenja
(learning, memory, metacognition, learning and memory strategies)
Sažetak
Definirano je učenje, pamćenje, metakognicija, strategije učenja i pamćenja. U empirijskom dijelu istraživanja ispitano je 107 studenata s prve i treće godine na kojima je ispitano korištenje strategija učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)