Pregled bibliografske jedinice broj: 1019755
Paradigme kvalitetnog školstva
Paradigme kvalitetnog školstva, 2005., diplomski rad, Visoka učiteljska škola u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1019755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Paradigme kvalitetnog školstva
(Quality education paradigms)
Autori
Mileusnić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Visoka učiteljska škola u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
18.01
Godina
2005
Stranica
41
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
upravljanje razredom i disciplina ; učenje i poučavanje, Planiranje poučavanja ; procjenjivanje i mjerenje znanja ; evaluacija ; Ispitivanje kvalitete obrazovanja
(class management and discipline ; learning and teaching, Planning for teaching ; assessment and measurement of knowledge ; evaluation ; Testing the quality of education)
Sažetak
Osim teorijskog dijela u kojem je su proučavani sljedeći sadržaji: upravljanje razredom i disciplina ; učenje i poučavanje, Planiranje poučavanja ; procjenjivanje i mjerenje znanja ; evaluacija provedeno je ispitivanje kvalitete obrazovanja na VUŠ-i u Gospiću
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)