Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1019025

Strategija marketinga Hrvatskog telekoma


Đevenica, Ante
Strategija marketinga Hrvatskog telekoma, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1019025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija marketinga Hrvatskog telekoma
(Marketing strategy of Croatian tecomm)

Autori
Đevenica, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.07

Godina
2019

Stranica
N/a

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketing, strategija, Hrvatski telkom
(n/a)

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đevenica, Ante
Strategija marketinga Hrvatskog telekoma, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Đevenica, A. (2019) 'Strategija marketinga Hrvatskog telekoma', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJevenica, Ante}, year = {2019}, pages = {n/a}, keywords = {marketing, strategija, Hrvatski telkom}, title = {Strategija marketinga Hrvatskog telekoma}, keyword = {marketing, strategija, Hrvatski telkom}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJevenica, Ante}, year = {2019}, pages = {n/a}, keywords = {n/a}, title = {Marketing strategy of Croatian tecomm}, keyword = {n/a}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font