Pregled bibliografske jedinice broj: 1016916
Pristup drami i položaj drame u suvremenome srednjoškolskom književnom odgoju
Pristup drami i položaj drame u suvremenome srednjoškolskom književnom odgoju // Tabula : časopis Filozofskog fakulteta u Puli, 15 (2018), 1; 451-465 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1016916 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristup drami i položaj drame u suvremenome srednjoškolskom književnom odgoju
(Position and approach to drama in contemporary secondary school literature teaching)
Autori
Jozinović, Marina ; Ljubešić, Marko
Izvornik
Tabula : časopis Filozofskog fakulteta u Puli (1331-7830) 15
(2018), 1;
451-465
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
recepcija, motivacija, dramski odgoj
(reception, motivation, drama teaching)
Sažetak
Rad istražuje položaj dramske književnosti u nastavi hrvatskoga jezika. U teorijskim razmatranjima posebni je naglasak stavljen na različite motivacijske postupke u nastavi dramske književnosti. Zaključna razmatranja na tragu su novih metodičkih koncepcija usmjerenih k većoj zastupljenosti dramske književnosti te suvremenijim pristupima drami u hrvatskom školskom sustavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost