Pregled bibliografske jedinice broj: 1016884
Funkcionalna raslojenost lingvometodičkih predložaka u (hrvatskim i slovenskim) gimnazijskim udžbenicima iz materinskoga jezika
Funkcionalna raslojenost lingvometodičkih predložaka u (hrvatskim i slovenskim) gimnazijskim udžbenicima iz materinskoga jezika // Obdobja 32: Družbena funkcijskost jezika (vidiki, merila, opredelitve) / Žele, Andreja (ur.).
Ljubljana: Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2013. str. 49-54
CROSBI ID: 1016884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcionalna raslojenost lingvometodičkih predložaka u (hrvatskim i slovenskim) gimnazijskim udžbenicima iz materinskoga jezika
(Functional stratification of linguomethodic templates in (Croatian and Slovenian) high school textbooks in mother tongue)
Autori
Benjak, Mirjana ; Ljubešić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Obdobja 32: Družbena funkcijskost jezika (vidiki, merila, opredelitve)
Urednik/ci
Žele, Andreja
Izdavač
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
Grad
Ljubljana
Godina
2013
Raspon stranica
49-54
ISBN
978-961-237-609-3
Ključne riječi
jezično-didaktički predložak, komparativna analiza, jezična i kulturna komunikacija
(linguistic-didactic template, comparative analysis, linguistic and cultural communication)
Sažetak
Na temelju rezultata usporedne analize lingvističko-didaktičkih predložaka (kao didaktičkog instrumenta) u srednjoškolskim udžbenicima iz materinskog jezika nude se neki zaključci o trenutnoj koncepciji poučavanja i učenja materinskog jezika. Moderni pristup poučavanju jezika, zasnovan na načelima jezične i kulturne komunikacije (Europski jezični portfelj), ukazuje na potrebu uvođenja u udžbenike jezično-didaktičke predloške svih funkcionalnih stilova standardnog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija